g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#im
TombStone

Cztery fragi od iMa!

alt
0
#niko
TombStone

NiKo: Nie wiem nawet, czy mógłbym wrócić do gry, gdybym nie rozwalił blatu

NiKo: Nie wiem nawet, czy mógłbym wrócić do gry, gdybym nie rozwalił blatu

NiKo: Nie wiem nawet, czy mógłbym wrócić do gry, gdybym nie rozwalił blatu

Kiedy zabiłem czterech, wiedziałem, że powinienem to wygrać i dlatego byłem sfrustrowany, ponieważ runda była na wyciągnięcie ręki. Wszystko było w moich rękach i myślę, że pod koniec grałem nawet dobrze, po prostu zawiodłem przy apEXie i dlatego pojawiła się frustracja. Oczywiście była duża presja, nie jest łatwo sobie z nią poradzić, gdy masz 1vs5. Nie wiem nawet, czy mógłbym wrócić do gry, gdybym nie rozwalił blatu, ważne było dla mnie, aby wyrzucić z siebie frustrację. Oczywiście nie chciałem celowo zniszczyć blatu, ale byłem po prostu bardzo smutny i sfrustrowany, że nie wygrałem clutcha. To była bardzo ważna runda, mogliśmy złamać ich ekonomię i impet, a było wiele rzeczy, które doprowadziły mnie do zniszczenia biurka.

Źródło: HLTV
+6
g4skins
#aktualizacja
TombStone

5 GB aktualizacji CS2. Valve stawia na nowe mapy

5 GB aktualizacji CS2. Valve stawia na nowe mapy

[MAPY] Mapy społeczności - Dodano mapy społeczności Thera i Mills do grup Competitive, Casual oraz Deathmatch. - Dodano mapy społeczności Memento i Assembly do puli map Wingman. - Dodano mapę społeczności Pool Day do puli map Arms Race. Nuke - Naprawiono miejsca, gdzie mogło utknąć C4 Ancient - Naprawiono miejsca, gdzie mogło utknąć C4, dziury w świecie i ciała stałe powodujące problemy. Vertigo Naprawiono miejsca, gdzie mogło utknąć C4 i clipping Anubis Naprawiono kolizje granatów i clipping [UI] - Zaktualizowano panel MVP we wszystkich trybach gry. - Dodano zupełnie nowe animowane panele MVP do meczów Premier. - Dodano kilka nowych warunków MVP i dostosowano wcześniejsze zasady MVP. [ROZGRYWKA] W Competetive Matchmaking grupy umiejętności dla map są teraz ujawniane po zdobyciu dwóch zwycięstw na mapie. [USTAWIENIA WIDEO] Zalecenia dotyczące ustawień - Dodano wyskakujące okienko Zalecenia Ustawień, jeśli częstotliwość odświeżania ekranu jest ustawiona poniżej maksimum podczas uruchamiania. Ogólnie zaleca się korzystanie z najwyższej częstotliwości odświeżania ekranu. - Dodano wyskakujące okienko Zalecenia Ustawień, jeśli obsługa NVIDIA G-Sync jest wykrywana, ale nie jest włączona podczas uruchamiania. Korzystanie z funkcji G-Sync jest ogólnie zalecane, jeśli system ją obsługuje. - Dodano wyskakujące okienko z zaleceniem ustawień, jeśli włączona jest funkcja NVIDIA G-Sync, ale nie V-Sync i/lub NVIDIA Reflex. Ogólnie zaleca się włączenie wszystkich trzech ustawień razem, gdy są one dostępne. Należy pamiętać, że zastosowanie tych ustawień ograniczy liczbę klatek na sekundę do częstotliwości odświeżania wyświetlacza lub nieco niższej, co jest zwykle najbardziej płynną i najniższą kombinacją ustawień opóźnienia wejściowego. Szczegóły techniczne można znaleźć na stronie https://help.steampowered.com/en/faqs/view/418E-7A04-B0DA-9032. - Usunięto ustawienia "Sceneria tła menu głównego" i "Sceneria tła kontroli przedmiotów" ze strony ustawień wideo. Ustawienia te są nadal dostępne odpowiednio w menu głównym i na ekranach inspekcji przedmiotów. - Ustawienie "Częstotliwość odświeżania" pokazuje teraz bieżącą częstotliwość odświeżania ekranu w trybach Windowed i Fullscreen Windowed. - Usunięto ustawienie "Oszczędzanie energii laptopa", które nigdy nie było konfigurowalne w CS2. - Dodano sekcję "Frame Pacing" do strony zaawansowanych ustawień wideo. - Dodano wiersz "NVIDIA G-Sync" do sekcji Frame Pacing, który informuje, czy G-Sync jest aktywny przy bieżących ustawieniach wyświetlania. Wiersz ten może być ukryty, jeśli korzystasz z renderera Vulkan lub nie używasz karty graficznej NVIDIA. - Dodano suwaki "Maksymalny FPS-y w grze" i "Maksymalne FPS-y w menu" do sekcji Frame Pacing. Kontrolują one odpowiednio konwary fps_max i fps_max_ui. - Zwiększono domyślne ustawienie "Maksymalna liczba klatek na sekundę w menu" ze 120 do 200 klatek na sekundę. - Zaawansowany podgląd wizualny wideo wykorzystuje teraz maksymalną liczbę klatek na sekundę "W grze" zamiast maksymalnej liczby klatek na sekundę "W menu".

Źródło: Valve
-29
Tagi:#aktualizacja