g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#blast
TombStone

BLAST przyznał azjatycką dziką kartę na turniej w Meksyku. Otrzymało ją... Liquid

@Ne0Kai

Więc memy z azjatycką dziką kartą Liquid nie poszły na marne, co 😅?

378
4
@ggTeaTime

Tak straszni konkurenci. Wyciskanie z PGL opłat za uczestnictwo kosztuje cię ranking? Pieprzyć to, pójdziemy rozwalić z najbardziej pozbawiony praw region na świecie.

41
0
@Ne0Kai

System jest chyba po to, by go łamać?

3
0
@ggTeaTime

Nie można zrobić majora bez wyjazdu do Azji, nawet z 32 drużynami

1
0
@Ne0Kai

Nie zrozum mnie źle, są trochę dupkami, ale ostatecznie to nadal zepsuty system Valve

3
0
@messioso

BLAST miał wolną wolę, aby zaprosić Flyquest, zaproszenia z dziką kartą nie muszą być zgodne z VRS. Zdecydowali się zaprosić Liquid z Azji, więc mogli zaprosić, zakładam, Wildcard poprzez NA. Nie obwiniajcie Valve za świadomą decyzję BLAST o wykluczeniu (prawdziwego) regionu Azji/OCE.

22
2
@Ne0Kai

Och, nie ma mowy, po prostu założyłem, że Liquid kwalifikowało się, więc byli technicznie następni najwyżej sklasyfikowani z regionu (Azji). W takim razie jest zupełnie inaczej

1
0
@messioso

Kwalifikowali się, nie byli konieczni. Byli również nr 1 w NA, więc BLAST zdecydował się zaprosić ich z Azji. Zasadniczo mówią, że wolą mieć Wildcard niż Flyquest/prawdziwą drużynę, która pochodzi i reprezentuje Azję. Liquid jest w tym w 100% niewinne, nie mając innego wyboru, jak tylko zaakceptować.

22
1
+1
g4skins
#cs2
TombStone

Deweloper CS2 odkrył, że oprogramowanie ASUSa powoduje problemy w grze

@ZPostFacto

Cześć @ASUS. Coś, co robi Aura (lightingservice.exe), powoduje, że Counter-Strike 2 losowo zatrzymuje się na 60 ms.

Hi @ASUS . Something Aura (lightingservice.exe) is doing is causing Counter-Strike 2 to stall for 60ms randomly.

372
14
@ZPostFacto

Wygląda na to, że coś, co robi lightingservice.exe, z jakiegoś powodu powoduje wyliczenie adapterów wyświetlania. Kończy się to blokowaniem wywołania Present() gry. Jeśli jest jakiś inżynier w @ASUS, który chce spojrzeć na ślad ETW tego problemu, mogę się nim podzielić.

It looks like something lightingservice.exe is doing is causing display adapters to be enumerated for some reason. This ends up blocking the game's Present() call. If there is an engineer at @ASUS who wants to look at an ETW trace of this problem, I can share it with you.

94
2
@ZPostFacto

Ponadto, zanim zapytasz: Nie chcę składać zgłoszenia do pomocy technicznej i nie potrzebuję pomocy. Oferuję pomoc w rozwiązaniu problemu z oprogramowaniem. Możecie wysłać mi DM, jeśli jest jakiś inżynier, który jest zainteresowany śladem ETW.

Also, before you ask: I do not want to file a support ticket and I do not need support. I am offering to help you fix a problem with your software. You can send me a DM if there is an engineer who is interested in the ETW trace.

130
0
+17
Tagi:#cs2#asus#aura#asusaura