[VIEWMODEL]
- Dostosowano bob movement w viewmodelu
- Dodano ustawienie „Preferowana lewa lub prawa ręka”.
- Dodano przypisanie klawisza „Zmiana ręki” (domyślnie: litera H na klawiaturze amerykańskiej), aby tymczasowo przełączać ręce podczas rozgrywki.
- Ustawienia viewmodelu i lewej/prawej ręki są teraz połączone i widoczne dla widzów pierwszoosobowych.
- Przestarzałe ustawienie viewmodelu „Couch”
[HUD]
- Dodano ustawienie „Naprzemienny zoom mapy radaru” i powiązanie klawisza „Przełącz przybliżenie radaru”, aby przełączać między poziomami przybliżenia podczas rozgrywki.
- Dodano ikonę radaru dla lokalnego gracza podczas oglądania w trybie swobodnej kamery.
- Dodano celownik dla granatu, który pojawia się niedługo po wyciągnięciu zawleczki. Czas jego trwania można skonfigurować niezależnie dla każdego typu granatu.
- Zmieniono tekst zamiany broni (podczas wskazywania upuszczonej broni), aby zawsze wyświetlał nazwę broni z gry zamiast niestandardowej nazwy, którą może mieć.
- Dodano w kill feedzie ikonę dla zabójstw „w powietrzu”.
- Dodano tablicę wyników do menu ESC.
- Dodano ikonę wskazującą boty na tablicy wyników.
[MENU KUPOWANIA]
Dodano panel „Upuszczone bronie”, który pokazuje (i pozwala bezpośrednio podnieść) broń upuszczoną przez członków drużyny stojących w strefie zakupów.
Dodano minimalną kwotę pieniędzy, jaką gracz ma zagwarantowaną w następnej rundzie, do paska tytułowego menu zakupów (dzięki, Kadomos).
[ROZGRYWKA]
- Zwiększono prędkość ruchu z Zeusem i dostosowano stożek ataku.
- Zwiększono nagrodę za zabicie z Zeusa z 0 do 100 dolarów (50 dolarów w trybie uproszczonym).
- Zwiększono nagrodę za zabicie z CZ75-Auto ze 100 do 300 dolarów (150 dolarów w trybie uproszczonym).
- Zmniejszono nagrodę za zabicie z XM1014 z 900 do 600 dolarów (300 dolarów w trybie uproszczonym).
[EKWIPUNEK]
- Poprawki oświetlenia na mapach występujących w tle
- Dodano kategorię zużycia do podpowiedzi informacyjnej na ekranie inspekcji.
- Dodano nazwę rozgrywki w panelach, które wcześniej wyświetlały tylko niestandardową nazwę. Np. ekran inspekcji, kafelek ekwipunku.
[MAPY]
- Dust 2 zastępuje Overpassa w aktywnej puli map, puli map turniejowych oraz w trybie Premier.
Baggage:
- Otwarto zwijane drzwi na respach.
- Zaktualizowano modele niektórych przenośników
- Ulepszono schody
- Różne poprawki błędów
Inferno:
- Usunięto zwisający budynek na środkowym midzie
- Usunięto występy na dole banana.
- Różne poprawki mapy w celu poprawy kolizji graczy i przejrzystości.
Overpass, Nuke, Vertigo, Mirage i Office:
- Poprawki błędów i exploitów
- Poprawki kolizji i linii wzroku
- Drobne poprawki wydajności
[WYKOŃCZENIA BRONI]
- AK-47 | Inheritance: Korekty tekstur i masek
- USP-S | Jawbreaker: Poprawiono teksturę okluzji otoczenia
[RÓŻNE]
- Oddzielono ruch kamery odtwarzania dema od prędkości odtwarzania. Umożliwia to poruszanie kamerą, nawet jeśli odtwarzanie jest wstrzymane.
- Dodano możliwość uruchamiania meczów treningowych i map warsztatowych z członkami lobby.
- Dodano system Overwatch umożliwiający sprawdzanie dem meczów przez zaufanych partnerów.
- Kapsuły z naklejkami Copenhagen 2024 Major są już w sprzedaży taniej o 75%
- Dodano możliwość dostosowania jasności w trybach okienkowych.