g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#s1mple
TombStone

s1mple ujawnił, że zgłosili Valve duży błąd CS2, który został naprawiony w ciągu kilku godzin

@CS2News_EN

s1mple wezwał opinię publiczną do zwrócenia uwagi na jego posty - przetłumaczyliśmy wszystkie jego wypowiedzi z języka rosyjskiego i przygotowaliśmy wątek 👇

3.3K
64
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (1/4) „Obudziłem się dzisiaj i postanowiłem się czymś podzielić. Po pierwsze, nie wiem, dlaczego Valve wciąż nikomu o tym nie powiedziało, ale dzień przed startem grupy A na europesjkim RMR wysłaliśmy im e-mail. To Magisk znalazł ten błąd. Można było zobaczyć graczy przez dym. Na przykład, na Nuke rzucasz zwykłe dymne - pierwszy, drugi, trzeci - w kierunku secretu. Przez drugi i trzeci dym zawsze mogliśmy widzieć. Im niższa rozdzielczość, tym więcej można było zobaczyć przez dym. Następnej nocy wypuścili aktualizację i naprawili to, nic o tym nie mówiąc. Powiedziałem im, żeby po prostu to ogłosili, powiedzieli, że to Falcons i Magisk to odkryli. Niech im przyznają, że odkryli ten błąd, który był w grze od, nie wiem, sześciu miesięcy, może nawet roku. I jestem ciekaw, czy ktoś inny mógł go wykorzystywać na innych turniejach?”.

360
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (2/4) „Te klipy zostały wysłane do Valve. Nawiasem mówiąc, kiedy zgłosiliśmy błąd w grze, Perfect World poinformowało wszystkich za pośrednictwem WhatsAppa. Jednak żaden z zespołów nawet nie zapytał: „Jaki błąd?” lub „Jak to pozwala widzieć przez dymy?”. Oto jak to działało: na rozdzielczościach takich jak 1024 lub niższych - 1280, a nawet 960 - czasami można było widzieć przez dym. Jednak nie zawsze. Na przykład ja osobiście nie mogłem nic zobaczyć, bez względu na to, jak bardzo się starałem. Ale inni gracze mogli i wysłali pełne klipy do Valve. Co zrobiło Valve? Wprowadzili aktualizację w ciągu pięciu, sześciu, a może dziesięciu godzin. Ciekawi mnie jednak, kto mógł wykorzystać ten błąd. Chcę również poprosić o dowód na to. Najwyraźniej Dupreeh wysłał dowód na to, jak to działało. Istnieją konkretne klipy ze szczegółowymi wyjaśnieniami pokazującymi dokładnie, jak można było widzieć przez dym. Zależało to również od odległości. Na przykład, gdy dymne są rzucane na dwór - pierwszy, drugi i trzeci dymny w kierunku secretu - stoisz przy heavenie lub pod heavenem i możesz zobaczyć modele poruszające się przez dymne, gdy się przesuwają. Kluczem było to, że modele musiały przemieszczać się przez dym, abyś mógł je zobaczyć. Można było nawet śledzić, kiedy ktoś znajdował się w pobliżu dymnych lub przechodził przez nie, a następnie zaczynałeś strzelać”

220
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (3/4) „W tej chwili pytam o to Petera. To on wysłał wiadomość do Valve. Poproszę go o przesłanie mi jej wraz z klipami i wyjaśnieniami, jak wszystko działało. Chcę tylko zrozumieć, dlaczego Valve tego nie ogłosiło, biorąc pod uwagę, że ten błąd był już w grze, co oznacza, że ktoś mógł go wykorzystać na turniejach. Jestem ciekaw kto. Aby się tego dowiedzieć, będziemy musieli pobrać dema i przeanalizować sytuacje. Próbowałem oglądać dema graczy, którzy grają na dworze na Nuke'u, ale nie widziałem w nich żadnej podejrzanej rozgrywki. Niemniej jednak, jak już wspomnieliśmy i jak wspomniał sam Magisk, badał on ten błąd przez dwa tygodnie. Według niego wygląda na to, że nikt inny nie rozgryzł tego exploita. Najciekawsze jest to, że jako zespół zdecydowaliśmy się go zgłosić, aby upewnić się, że nie będzie żadnych problemów podczas turnieju i zachować zasady fair play. Nikt nie wiedział o tym błędzie i nikt nie wspomniał, że to Falcons, a konkretnie Emil „MagiskBoy”, odkrył exploit i dał wszystkim drużynom szansę na uniknięcie takich sytuacji”.

210
4
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (4/4) „Na przykład, nie było to widoczne na wszystkich mapach, ale można było to zobaczyć na Nuke'u. Dymne w kierunku secretu lub te prowadzące do garażu. Z heavenu można było zobaczyć wszystkich przechodzących na shifcie. Na Dust2, z BS-a, można było zobaczyć tych, którzy przechodzili przez catwalka. Z shorta można było zobaczyć tych, którzy wchodzili do A. Znów na Dust2, z samochodu, jeśli jest dymny na początku długiej, można było zobaczyć graczy przesuwających się w kierunku pitu. Na Anubisie, jeśli jest dymny na midzie i ktoś shiftuje się z prawej do lewej, można go zauważyć jako CT z okna. No i są jeszcze Nuke, Anubis i Inferno - nie graliśmy na nich zbyt często. Vertigo również było dość ograniczone. Co jeszcze tam było? Chwila, chłopaki, pozwólcie mi pomyśleć, dajcie mi chwilę. Na Anciencie rzadko można było znaleźć sytuacje, w których można było to wykorzystać. Kluczem jest to, że gracz musi poruszać się na shifcie, a ty musisz znajdować się w dużej odległości od dymu, aby to zadziałało”.

117
0
+1
g4skins
#get_right
szuster

GeT_RiGhT zmaga się z problemami zdrowotnymi, ale na szczęście nie zagrażają one jego życiu

@GeT_RiGhT

Prawie nie tweetowałem (czy tak się już mówi) podczas Majora, głównie dlatego, że cieszyłem się nim w pełni tutaj, w Kopenhadze, z przyjaciółmi z przeszłości i teraźniejszości! Ale mam coś do powiedzenia! Przez ostatnie 4 lata, zanim zostałem odsunięty od Dignitas, odczuwałem ból w klatce piersiowej, a połowa mojej twarzy, lewa ręka i lewa noga drętwiały i nie mogłem od czasu do czasu robić tego, co chcę, a podczas sobotnich półfinałów doświadczyłem tego samego, więc poszedłem do szpitala, aby sprawdzić, czy wszystko jest ze mną w porządku - ponieważ personel medyczny na arenie myślał, że faktycznie dolega mi coś poważnego. Tak więc po spędzeniu ponad 8 godzin w szpitalu i kilku testach, z których niektóre wykonałem wcześniej, a niektóre nie, w końcu uzyskałem odpowiedzi na pytanie, co mi dolega. Najgorsze jest to, że nie potrafię wyjaśnić słowami, co to jest, ale nie jest to nic zagrażającego życiu i w zasadzie muszę z tym "żyć" z pewną pomocą medyczną, która nieco ułatwia sprawę. Tak więc, jak na kogoś, kto doświadcza tego od 4 lat, jestem cholernie szczęśliwy, że mogę uzyskać odpowiedzi, a nie coś w rodzaju szwedzkich szpitali i specjalistów mówiących mi "nic Panu nie jest", kiedy tak nie jest. Napisałem nawet do mojego przyjaciela, kiedy byłem w szpitalu: "Nie zdziwiłbym się, gdybym faktycznie otrzymał odpowiedź tutaj w Kopenhadze, a nie w domu w Sztokholmie" 🫠

I’ve barely been tweeting ( do you say that anymore ) during the Major mostly because I’ve enjoyed it to the fullest here in Copenhagen with friends from the past and present! But, I do have something to say! For the last 4 years before I personally got benched from dignitas, I’ve been experience chest pain and half my face, left arm and left leg gets numbed and I can’t time-to-time do what I want and on Saturdays semis I experience the same thing as I’ve had and I did go to the hospital for seeing everything is good with me - since the medical staff in royal arena thought I was actually having something serious. So after spending 8+ hours in the hospital and quite handful tests, which some I’ve done before and some not, I finally got some answers what my issue is. Worst part of it, I can’t explain in words what it is, but it’s nothing life threatening and I have to basically have to “live with it” with some medical assistance that make things a bit easier than it has been. So, for someone who has been experience this since 4 years back, I’m so freaking happy to get some answers and not something like the Swedish hospitals and specials telling me “I’m fine” when I haven’t been I even wrote to a friend of mine when I was in the hospital “I wouldn’t be surprised id actually get an answer here in Copenhagen then back home in Stockholm” 🫠

3.3K
28
+16
Tagi:#get_right#twitter