
W @CounterStrike 2 można ustawić rate na 1000000. Co to jest rate? Minimalna liczba bajtów na sekundę, jaką host może odbierać dane. W ustawieniach CS2 maksimum wynosi 786432, ale można ręcznie ustawić rate na 1000000 w konsoli. Wzrost wysyłania danych o 27,15%. Jedynym profesjonalistą, którego widziałem używającego tego jest @ropz! Teraz w kodzie widać, że jeśli przepustowość wynosi 20 Mb/s, należy użyć szybkości 262144. Jeśli przepustowość 40 Mb/s, użyj 524288. Rate = prędkość połączenia internetowego x 13107,2 Tak więc, aby użyć szybkości jako 1000000, potrzebne byłoby połączenie internetowe o szybkości około 76,29 Mb/s. Jeśli jest powyżej tej wartości, z pewnością można użyć szybkości 1000000. 🫶
In @CounterStrike 2, it's possible to set rate to 1000000. What is rate? Min bytes/sec the host can receive data. In CS2 settings, the max is 786432 however you can manually set the rate to 1000000 in console. 27.15% increase in sending data. The only pro I have seen using this is @ropz! Now In the code, you can see if Bandwidth 20mbps, use rate 262144. If Bandwidth 40mbps, use 524288. 🧬 Rate = Internet Speed Connection x 13107.2 So to use rate as 1000000, you would need an Internet Speed Connection of approximately 76.29 Mbps. If it's above that, you can surely use rate 1000000. 🫶
⚠️27,15% wzrost w odbieraniu danych z serwera. W poście użyłem określenia wysyłanie danych. Otrzymujesz więcej danych z serwera, a dane te obejmują animacje gracza, akcje gracza, pozycję gracza itp.
⚠️27.15% increase in receiving data from the server. I used sending data in the actual post. You receive more data from the server and that data includes player animations, player actions, player position etc.