g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#valve
TombStone

Valve ostrzega organizatorów turniejów i straszy karami

Valve ostrzega organizatorów turniejów i straszy karami

Valve ostrzega organizatorów turniejów i straszy karami

Valve skontaktowało się z organizatorami turniejów, informując ich o możliwych karach za brak szczegółów wymaganych począwszy od 2025 roku. Są one konieczne, aby spełnić warunki przyznania licencji na organizację zawodów CS2. W korespondencji Valve podkreśliło terminy, w jakich organizatorzy powinni podać informacje dotyczące ich turniejów. Wg HLTV, które bezskutecznie próbowało uzyskać informacje od organizatorów, wiele imprez zaplanowanych na ten rok nie ma informacji o lokalizacji. Zgodnie z nowymi regułami powinno być to określone najpóźniej rok przed turniejami Tier1 i dwa miesiące w przypadku Tier2. Turnieje, które przekroczyły termin publikowania informacji o lokalizacji: 2025 IEM Spring - 21-27 kwietnia BLAST Rivals S1 - 28 kwietnia - 4 maja StarLadder StarSeries Season 19 - 26 maja - 1 czerwca (oczekuje się, że to wydarzenie zostało odwołane) ESL Pro League Season 22 - 27 września-12 października Finały Thunderpick World Championship - 15-19 października BLAST Rivals S2 - 10-16 listopada 2026 BLAST Bounty S1 - 12-25 stycznia Turnieje, które mają określoną ogólną lokalizację (kraj), ale bez żadnych szczegółów (Valve nie podało, jak precyzyjne mają być to informacje): Skyesports Souvenir - 17-23 lutego Skyesports Masters - 26 maja - 1 czerwca Skyesports Championship - 15-21 września CS Asia Championships - 1-13 października Skyesports World Tour - 10-16 listopada

Źródło: https://www.hltv.org/news/40762/valve-issues-warning-to-tos-over-missed-deadlines
+1
g4skins
#zorte
TombStone

Mecz w trakcie BetBoom Dacha opóźniony przez obawy o uczciwość

Mecz w trakcie BetBoom Dacha opóźniony przez obawy o uczciwość

Mecz w trakcie BetBoom Dacha opóźniony przez obawy o uczciwość

Zawodnik BetBoom Aleksandr "zorte" Zagodyrenko wyjaśniał na Telegramie powody dużych opóźnień przed meczem jego zespołu z ekipą GamerLegion. Wg niego rywale chcieli wykonać rzut monetą, który miał zadecydować o wyborze stron na scenie, gdyż dotąd 4 na 4 drużyny wygrywały mecze będąc po stronie rosyjskiego zespołu. Dodatkowo chcieli całkowitego wyłączenie Steama, gdyż mieli obawy o możliwość komunikacji poprzez wbudowany komunikator w trakcie spotkania. Mecz ostatecznie rozpoczął się z dużym opóźnieniem, a BetBoom nie dało szans ekipie Janusza "Snaxa" Pogorzelskiego i wygrało 2 do 0. Już wcześniej pojawiały się dyskusje na temat formy turnieju, gdy jego organizator ma także własną drużynę biorącą w nim udział.

Źródło: zorte
+26
Tagi:#zorte#betboom#betboomdacha#gamerlegion