g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#saw
TombStone

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

Myślę, że z tym zespołem znów poczuje radość. Mam nadzieję, że przynajmniej ze mną, ale oczywiście także z tymi młodymi chłopakami. Już to widzę; to rozpala w nim iskrę, gdy widzi, jak podkręcają TeamSpeaka i słyszy radość rano, gdy dołączają do TeamSpeaka i zaczynamy sesje teoretyczne lub cokolwiek innego. To mogą być długie dni, ale wszyscy ci ludzie pokazują tak dobrą energię, że myślę, że SunPayus również ją od nich czerpie. Teraz jego sytuacja jest nieco inna, ponieważ jest najstarszym graczem w składzie, więc może również wnieść trochę przywództwa do mieszanki i pokazać swoje doświadczenie, więc w pewnym sensie idzie to w obie strony; może pokazać doświadczenie młodszym chłopakom, ale młodsi będą mogli jeszcze bardziej podnieść jego energię, a potem będziemy mogli budować na tym w przyszłości, więc miło to widzieć.

Źródło: HLTV
0
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

-5
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
+2
g4skins
#flamez
wujas

flameZ: Na Gamers8 czułem się jak na studyjnym LAN-ie

flameZ: Na Gamers8 czułem się jak na studyjnym LAN-ie
Zdjęcie: Gamers8

flameZ: Na Gamers8 czułem się jak na studyjnym LAN-ie

Kiedy dołączyłem do Vitality, spodziewałem się, że prędzej czy później zdobędziemy jakieś trofea. Ale kiedy rozmawialiśmy o tym, że właśnie wygrali Majora w Paryżu, można było spodziewać się małego spadku formy. Widzieliśmy to w przypadku FaZe i kilku innych drużyn, że po wygraniu Majora ich poziom nieco spada. To była rzecz, której zespół się spodziewał. Z drugiej strony, nie spodziewałem się, że tak szybko zintegrujemy się do poziomu, który pozwoli nam wygrywać turnieje bez treningu, więc jestem z tego bardzo zadowolony. Nie spodziewałem się tego tak wcześnie, ale naprawdę chcę wygrać LAN-a z dużą publiką. Gamers8 było dobrym doświadczeniem, ale kiedy podnosisz trofeum, chcę usłyszeć wiwatujący tłum. Czułem się jak na studyjnym LAN-ie.

Źródło: HLTV
+16
Tagi:#flamez#vitality#gamers8#hltv