g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#messioso
TombStone

Menadżer Complexity o decyzji Valve: Poruszyłem tę kwestię jakiś czas temu, zanim UE naprawdę się rozpoczęło

@messioso

Dużo tu do przeanalizowania. Oczywiście poruszyłem tę kwestię jakiś czas temu, zanim UE naprawdę się rozpoczęło, gdyby decyzja została podjęta, byłoby w porządku. Zmiana jej teraz, po tym jak dwie drużyny zasadniczo zakwalifikowały się do zaawansowanego etapu tylko po to, by zostać cofniętymi, jest dość rażąca.

@HLTVorg

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled

Shanghai Major Elimination stage invites to be decided by VRS update; fourth-place deciders cancelled
There will be no fourth-place decider in RMR B and the fourth-place decider match already played in RMR A will be annulled.
422
10
@messioso

Podtrzymuję, że jest to właściwa metoda rozstawiania, aby zapewnić, że najlepsze drużyny zostaną nagrodzone za swoje rankingi. Przede wszystkim nie miało sensu stosowanie nowej metody rozstawiania w Kopenhadze, a następnie cofnięcie w Szanghaju. Przed prawdopodobnym usunięciem RMR i korzystaniem wyłącznie z VRS od 2025.

49
0
0
#major
TombStone

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Zmiana zasad w trakcie Majora; anulowano mecze o 4. miejsce

Po decyzji organizatora turniejów RMR oraz samego Majora, chińskiej firmy Perfect World, anulowano mecze o 4. miejsce RMR A oraz RMR B. To efekt reakcji Valve, które nakazało zmienić zasady podziału slotów na samym Majorze w trakcie rozgrywek. Główne zasady Valve dotyczące podziału slotów mówią wyraźnie, że o tym czy drużyna zacznie od fazy otwarcia czy eliminacyjnej powinien decydować oficjalny ranking Valve sprzed RMR. Jednak Perfect World podjął decyzję o ustaleniu tego na podstawie miejsc na samych turniejach RMR oraz rozegraniu dodatkowych meczów o 4. miejsca (jeden taki mecz, FaZe - Cloud9 już się odbył). Valve pierwotnie zaakceptowało taką mizanę, jednak teraz twórca gry miał poprosić o cofnięcie tej decyzji. O ile w przypadku RMR A taka decyzja nie ma żadnego znaczenia, bo nie było tam żadnych niespodzianek, o tyle w przypadku RMR B oznaczałoby to, że BIG, zamiast od fazy eliminacyjnej Majora, rozpoczęłoby od fazy otwarcia. Podobna sytuacja dotyczy 3DMAX, jednak w ich przypadku jest szansa, że zagwarantuje im to także pozycja w rankingu.

-6
g4skins
#hltv
wujas

10 najdłuższych spotkań w historii CS:GO; Polski turniej na szczycie

10 najdłuższych spotkań w historii CS:GO; Polski turniej na szczycie

HLTV potwierdziło wczorajsze domysły, publikując artykuł odnośnie wczorajszego finału 2. splitu Polskiej Ligi Esportowej pomiędzy PGE Turowem a ThunderFlash. Pojedynek ten zapisał się na kartach historii jako spotkanie z największą liczbą rund, jakie kiedykolwiek zostało zarejestrowane w ich bazie. TOP10 meczów zarejestrowanych na HLTV z największą liczbą rund w historii CS-a: 1. PGE Turów 3:2 ThunderFlash (Polska Liga Esportowa, 2023, 173 rund) 2. MOUZ 3:4 HellRaisers (Acer Predator Masters, 2015, 164 rundy) 3. TYLOO 2:3 Heroic (Toyota Master Bangkok, 2018, 161 rund) 4. Gambit 2:3 Heroic (ESL Pro League Season 13, 2021, 157 rund) 5. Liquid 2:3 Vitality (ESL Pro League Season 16, 2022, 155 rund) 6. 0to100 2:3 4glory (Kuvo OneTap Winter, 2022, 154 rundy) 6. BIG Academy 3:2 ECLOT (Y-Games Pro Series, 2022, 154 rundy) 6. Extra Salt 2:3 GODSENT (DreamHack Open September NA, 2021, 154 rundy) 6. Vitality 2:3 Heroic (DreamHack Open Fall, 2020, 154 rundy) 10. SK 3:2 Virtus.pro (EPICENTER, 2017, 151 rund)

Źródło: HLTV
+33
Tagi:#hltv#pgeturow#ple#thunderflash#rekord