
[POŁĄCZENIE] - Zoptymalizowano połączenie - Strzelanie jest teraz odpowiedno zdesynchronizowane pomiędzy serwerem a graczem [GRAFIKA] - Naprawiono pozycjonowanie się trójkątów nad głowami i pingowania na różnych rozdzielczościach - Naprawiono podświetlenie wokół wrogów, aby nie zdradzało ich lokalizacji. - Kod bomby jest teraz poprawnie usuwany podczas defowania. - Naprawiono rzadkie animacje badania broni, aby były one rzadkie, a nie w każdej animacji. - Zbadaj i przeładuj ("f", "r", "f", "r") bardziej odpowiada zachowaniu z CS:GO. - Wyłączono wszystkie polecenia konsoli deweloperskiej (w tym "cl_physics_highlight_active 5"). [GAMEPLAY] - Granaty HE nie mają już wpływu na granaty dymne po drugiej stronie ściany. - Wyłączone kolizje pomiędzy ciałami, które mogły się zderzać po śmierci i dziwnie upadać. - Gracze nie będą już upuszczać broni, gdy otrzymają bonusową broń w Deathmatchu. - Podgląd trajektorii dla wabików jest teraz poprawny. - Poprawiono podnoszenie broni za pomocą klawisza "użyj". [SYSTEM WPROWADZANIA DANYCH] - Menu kupna i tablica wyników pozwalają teraz na poruszanie się, gdy są aktywne. - Intro drużyny pozwala na czat głosowy. - Klawisze nie będą się już zacinać podczas otwierania nakładki Steam. - Naprawiono wiele przypadków, w których wprowadzanie danych przez użytkownika mogło zostać pomylone. - Nie można powiązać wielu akcji z jednym klawiszem. [DŹWIĘK] - Poprawki do timingu dźwięku granatu dymnego na odległość. - Naprawiono błąd, który powodował, że efekt dźwiękowy flasha lub granatu odłamkowego pozostawał, jeśli gracz zginął, gdy efekt dźwiękowy był aktywny. - Dodano dedykowany dźwięk tylko dla graczy, gdy granat zostanie prawidłowo rzucony z wyskoku. [DUST II ] - Naprawiono dziurę w ścianie.