g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

Poprawki animacji, netcode'u i map. Najnowsza aktualizacja CS2

[ ROZGRYWKA ] - Wprowadzono różne poprawki do reakcji na trafienie pociskiem. - Naprawiono przypadek, w którym kompensacja opóźnienia podczas spraya cofała hitboxy celu bardziej w czasie, niż było to widoczne na ekranie. - Skakanie w miejscu na pochyłej powierzchni nie będzie już powodować ześlizgnięcia się gracza na niewielką odległość. - Naprawiono błąd, który powodował, że C4 można było rozbroić z dowolnej wysokości. [ANIMACJA] - Naprawiono logikę IK, aby poprawić ustawienie stóp w trzeciej osobie, zwłaszcza na pochyłościach. - Naprawiono przypadek, w którym stopy i nogi graczy mogły wyskakiwać z pozycji podczas wychodzenia z animacji podkładania bomby. - Zmniejszono zużycie przepustowości sieci związane z animacjami. [DOBIERANIE GRACZY] - Dodano bardziej szczegółowe statystyki dobierania graczy, którzy próbują znaleźć mecz poza godzinami szczytu. [RÓŻNE] - Aktywacja przepustki do Armory nie przyznaje już natychmiast pierwszego kredytu. Wszystkie 40 Kredytów można zdobyć grając i zdobywając PD. [MAPY] Office - Naprawiono geometrię w problematycznym rogu. Ancient - Poprawiono kolizję na schodach do maina A, aby gracz mógł się lepiej poruszać. - Usunięto drzewo, które tworzyło rozpraszający cień na A. - Dostosowano kolizję, aby lepiej pasowała do widocznej geometrii, dzięki czemu gracze mogą lepiej przylegać do ścian. - Naprawiono kilka błędów oświetlenia. - Zmniejszono cienie, aby zwiększyć wydajność w niektórych obszarach. - Naprawiono kilka miejsc w domu, w których można było utknąć. - Naprawiono lukę kolizji na dole rampy B. - Naprawiono niektóre znikające siatki. Nuke - Naprawiono niektóre błędy oświetlenia na niższych ustawieniach graficznych. Anubis - Naprawiono lukę w geometrii.

+9
#hades
TombStone

Problemy strzeleckie hadesa

alt
+5
g4skins
#nitr0
wujas

nitr0: Pracowaliśmy niezwykle ciężko i to satysfakcjonujące, gdy to przynosi wyniki

@nitr0

ZAKWALIFIKOWANI NA MAJORA W RIO!!! To nie był najlepszy dzień z naszej strony, ale jestem dumny ze wszystkich! Pracowaliśmy niezwykle ciężko i to naprawdę satysfakcjonujące, gdy to przynosi wyniki, które się chce. Za kilka dni gramy z EG o miejsce w Fazie Legend. Do usłyszenia 🫡

QUALIFIED FOR THE RIO MAJOR LFG!! Not the best day from us, but proud of everyone! We’ve been working extremely hard and it’s really rewarding to yield the results you want. We play EG for a Legends spot in a couple days. For now, 🫡

265
15
+16
Tagi:#nitr0#nitro#liquid#rmr#twitter