g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

[MAP GUIDES] - Naprawiono błąd, który powodował, że brakujący tekst dla języka użytkownika nie wracał do angielskiego. [MAPY] Train - Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym wyższą szczegółowość pomarańczowego pociągu na B. - Drobne poprawki dotyczące rozciągania tekstur - Naprawiono różne luki na mapie - Wyłączono kolizję gracza na radiu - Zaktualizowano dźwięk radia - Dodano vphysics clip do szczeliny platformy na respie Terro dla niezdarnych graczy. - Gracze mogą teraz dostać się na skrzynkę poza longdogiem Overpass - Naprawiono błąd oświetlenia na B - Naprawiono błąd dźwięku kroków na błotnistych powierzchniach. Basalt - Zaktualizowano do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności (Informacje o aktualizacji)

-1
g4skins
#hitbox
wujas

To dopiero szok... Wygląda na to, że niektóre modele ZNACZNIE różnią się hitboxami od pozostałych

@ansimist

Zawsze myślałem, że CS:GO używa tej samej grupy hitboxów dla wszystkich modeli graczy, ale okazuje się, że są z tym pewne problemy z balansem. Na poniższym obrazku możecie zobaczyć różnicę pomiędzy hitboxami głowy modeli graczy SAS i Professionals. Okazuje się, że różnią się one o 16,75%.

I’ve always thought that @CSGO uses the same hitbox group for all player models, but turns out, there are some balance issues with it. In the image below you can see the difference between SAS and Professionals player models' head hitboxes. It turns out they differ by 16.75% 1/5

2.3K
202
@ansimist

Stworzyłem program, który oblicza objętość wszystkich hitboxów dla wszystkich modeli graczy. Następnie zrobiłem arkusz kalkulacyjny z rankingiem modeli na podstawie objętości ich głów + osobny arkusz kalkulacyjny z rankingiem wszystkich map, na których są używane różne frakcje.

I created a program that calculates the volume of all hitboxes for all player models. After that I made a spreadsheet with models ranking based on their head volume + separate spreadsheet ranking all maps on which different factions are used. 3/5

230
4
@ansimist

Uważam, że taka różnica w wielkości nie jest do zaakceptowania dla konkurencyjnego FPS-a, jakim jest CS:GO. Ten problem istnieje już od 7 lat, od czasu aktualizacji hitboxów w 2015 roku.

I think that this size difference isn’t acceptable for a competitive FPS, such as @CSGO. This issue has existed for 7 years now, ever since the "Reanimated" hitbox update in 2015. 4/5

358
1
@ansimist

Jeśli chcecie wiedzieć więcej na ten temat, możecie obejrzeć mój film z angielskimi napisami + zapraszam do sprawdzenia mojego programu do obliczania objętości głowy na GitHubie. https://t.co/rGRxftWby4

If you want to know more about it, you can watch my video with English subtitles + feel free to check out my program for calculating head volumes on GitHub. https://t.co/rGRxftWby4 5/5

174
1
+13
Tagi:#hitbox#twitter