g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#Falcons
TombStone

Znów komplikują się plany transferowe Falcons? Próbują ściągnąć graczy z Passion UA oraz SAW

Znów komplikują się plany transferowe Falcons? Próbują ściągnąć graczy z Passion UA oraz SAW

Znów komplikują się plany transferowe Falcons? Próbują ściągnąć graczy z Passion UA oraz SAW

Jak podaje neL, Falcons jest blisko sprowadzenia 20-letniego Ukraińca Dmytro “jambo” Semery oraz 24-letniego Michela “ewjerkza” Magalhãesa. Nadal trwają poszukiwania kandydata na prowadzącego i organizacja kontaktowała się w tej sprawie z większością drużyn. Ten zaskakujący kierunek ruchów transferowych wynika przede wszystkim z fiaska pozyskania Ilyi “m0NESY'ego” Osipova. Po jego odmowie, z przejścia do Saudyjskiej organizacji miał także zrezygnować Jimi “Jimpphat” Salo. Dodatkowo Falcons cały czas obserwuje rynek licząc na jakąś nową opcję, która może się pojawić np. wobec ruchów w kierunku FaZe (zastępstwo ropza).

Źródło: neL
-18
#rejin
TombStone

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Rejin o TSM: Pod pewnymi względami zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy

Kiedy dołączyłem do TSM, było to na początku 2024 roku i musieliśmy przygotować trzon z trzech osób na 2025 rok. Naszym celem był więc rok 2025. Zasadniczo nie chodziło o to, aby w tym roku awansować na Majora lub zrobić coś znaczącego. Oczywiście miło jest wygrać kilka turniejów i pojechać na kilka turniejów LAN, ale to nie był cel. Chodziło o rok 2025. Musimy być na to gotowi. Biorąc to pod uwagę, myślę, że poradziliśmy sobie dobrze. Nie poszło nam zbyt dobrze, ale nie poszło nam też źle. Powiedziałbym, że było w porządku, ponieważ pozyskaliśmy wolnych agentów w pierwszej części roku. Chcieliśmy poczekać do Majora, aby upewnić się, że podpisaliśmy odpowiednie kontrakty, a nie tylko kupowaliśmy zawodników. Pozyskaliśmy wszystkich wolnych agentów z wyjątkiem Zyphona. Myślę, że zarządzałem drużyną całkiem dobrze. Myślę, że nasz generalny menadżer również dobrze sobie radził - pracował bardzo ciężko, aby uzyskać pożądany przez nas skład. Oczywiście nie udało nam się uzyskać składu, jaki początkowo planowaliśmy, ale z tymi elementami, które mieliśmy, udało nam się dużo grindować latem, zakwalifikować się do zamkniętych kwalifikacji, a następnie przejść do RMR. Nie udało nam się dostać na Majora, ale pod pewnymi względami myślę, że zrobiliśmy więcej, niż zakładaliśmy. Nie wiem, czy to ma sens, ponieważ nikt nie spodziewał się, że będziemy tam, gdzie byliśmy, prawda? Więc pod pewnymi względami osiągnęliśmy zbyt dobre wyniki. Ale pod innymi względami oczywiście nie było wystarczająco dobrze.

Źródło: BO3.gg
+3
g4skins
#hitbox
wujas

To dopiero szok... Wygląda na to, że niektóre modele ZNACZNIE różnią się hitboxami od pozostałych

@ansimist

Zawsze myślałem, że CS:GO używa tej samej grupy hitboxów dla wszystkich modeli graczy, ale okazuje się, że są z tym pewne problemy z balansem. Na poniższym obrazku możecie zobaczyć różnicę pomiędzy hitboxami głowy modeli graczy SAS i Professionals. Okazuje się, że różnią się one o 16,75%.

I’ve always thought that @CSGO uses the same hitbox group for all player models, but turns out, there are some balance issues with it. In the image below you can see the difference between SAS and Professionals player models' head hitboxes. It turns out they differ by 16.75% 1/5

2.3K
202
@ansimist

Stworzyłem program, który oblicza objętość wszystkich hitboxów dla wszystkich modeli graczy. Następnie zrobiłem arkusz kalkulacyjny z rankingiem modeli na podstawie objętości ich głów + osobny arkusz kalkulacyjny z rankingiem wszystkich map, na których są używane różne frakcje.

I created a program that calculates the volume of all hitboxes for all player models. After that I made a spreadsheet with models ranking based on their head volume + separate spreadsheet ranking all maps on which different factions are used. 3/5

230
4
@ansimist

Uważam, że taka różnica w wielkości nie jest do zaakceptowania dla konkurencyjnego FPS-a, jakim jest CS:GO. Ten problem istnieje już od 7 lat, od czasu aktualizacji hitboxów w 2015 roku.

I think that this size difference isn’t acceptable for a competitive FPS, such as @CSGO. This issue has existed for 7 years now, ever since the "Reanimated" hitbox update in 2015. 4/5

358
1
@ansimist

Jeśli chcecie wiedzieć więcej na ten temat, możecie obejrzeć mój film z angielskimi napisami + zapraszam do sprawdzenia mojego programu do obliczania objętości głowy na GitHubie. https://t.co/rGRxftWby4

If you want to know more about it, you can watch my video with English subtitles + feel free to check out my program for calculating head volumes on GitHub. https://t.co/rGRxftWby4 5/5

174
1
+13
Tagi:#hitbox#twitter