Zawsze myślałem, że CS:GO używa tej samej grupy hitboxów dla wszystkich modeli graczy, ale okazuje się, że są z tym pewne problemy z balansem. Na poniższym obrazku możecie zobaczyć różnicę pomiędzy hitboxami głowy modeli graczy SAS i Professionals. Okazuje się, że różnią się one o 16,75%.
I’ve always thought that @CSGO uses the same hitbox group for all player models, but turns out, there are some balance issues with it. In the image below you can see the difference between SAS and Professionals player models' head hitboxes. It turns out they differ by 16.75% 1/5
Stworzyłem program, który oblicza objętość wszystkich hitboxów dla wszystkich modeli graczy. Następnie zrobiłem arkusz kalkulacyjny z rankingiem modeli na podstawie objętości ich głów + osobny arkusz kalkulacyjny z rankingiem wszystkich map, na których są używane różne frakcje.
I created a program that calculates the volume of all hitboxes for all player models. After that I made a spreadsheet with models ranking based on their head volume + separate spreadsheet ranking all maps on which different factions are used. 3/5
Uważam, że taka różnica w wielkości nie jest do zaakceptowania dla konkurencyjnego FPS-a, jakim jest CS:GO. Ten problem istnieje już od 7 lat, od czasu aktualizacji hitboxów w 2015 roku.
I think that this size difference isn’t acceptable for a competitive FPS, such as @CSGO. This issue has existed for 7 years now, ever since the "Reanimated" hitbox update in 2015. 4/5
Jeśli chcecie wiedzieć więcej na ten temat, możecie obejrzeć mój film z angielskimi napisami + zapraszam do sprawdzenia mojego programu do obliczania objętości głowy na GitHubie. https://t.co/rGRxftWby4
If you want to know more about it, you can watch my video with English subtitles + feel free to check out my program for calculating head volumes on GitHub. https://t.co/rGRxftWby4 5/5