g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

[MAP GUIDES] - Naprawiono błąd, który powodował, że brakujący tekst dla języka użytkownika nie wracał do angielskiego. [MAPY] Train - Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym wyższą szczegółowość pomarańczowego pociągu na B. - Drobne poprawki dotyczące rozciągania tekstur - Naprawiono różne luki na mapie - Wyłączono kolizję gracza na radiu - Zaktualizowano dźwięk radia - Dodano vphysics clip do szczeliny platformy na respie Terro dla niezdarnych graczy. - Gracze mogą teraz dostać się na skrzynkę poza longdogiem Overpass - Naprawiono błąd oświetlenia na B - Naprawiono błąd dźwięku kroków na błotnistych powierzchniach. Basalt - Zaktualizowano do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności (Informacje o aktualizacji)

0
g4skins
#vng
owange

Czas trwania meczów w CS:GO to na pewno temat, który trzeba poruszać, tu padło kilka ciekawych propozycji

@VNGCSGO

Mogę grać cały dzień, ale profesjonalne mecze w dzisiejszych czasach są zbyt długie! Mecze BO3 mogą trwać od 3 do 5 godzin, co jest śmieszne dla każdego i to powinno zostać zmienione. 👇 Oto kilka przemyśleń na temat problemu - i może rozwiązania: 👇

I can game all day long, but todays professional CSGO matches are too long! BO3 matches can stretch to 3-5 hours which is a ridiculous amount of time for everyone involved and that should be revised. 👇 Here are some thoughts on the problem - and maybe a solution: 👇

12
0
@VNGCSGO

Problemów z długimi meczami jest kilka: - Wyczerpanie zawodników - i co za tym idzie spadek poziomu gry. - Widzowie tracą zainteresowanie. - Eksperci i cała obsada się wyczerpuje, przez co spada hype Pozwolę sobie to omówić:

The problem with the long matches are a few: • Player exhaustion - and hereby a decrease of the level of play. • Viewers losing interest. • TV/Streaming and their talent teams dry out and so does the hype. Let me eloborate:

3
0
@VNGCSGO

Większość graczy nie jest profesjonalistami, ale każdy by cierpiał, będąc skoncentrowanym podczas 3-5-godzinnej sesji z małymi przerwami. To prowadzi do błędów i obniża poziom gry, który zadziwia nas wszystkich - potrzebujemy ich na najwyższym światowym poziomie przez cały mecz.

👥 The players are mainly beyond professionals, but anyone would suffer during a concentrated 3-5 hours session with little break. That leads to mistakes and lowers the level of play that amazes us all - we need them to be worldclass for the entire match.

2
0
@VNGCSGO

Widzowie tracą zainteresowanie i przerzucają się na inne formy rozrywki - to problem w "sporcie", który cały czas narasta. Trzeba być albo członkiem grających drużyn, albo niesamowicie oddanym fanem CS:GO, żeby w pełni cieszyć się tym wszystkim przez tyle godzin.

🥸 The viewers loses interest and turn to other sources of enterntainment - thats a problem in a 'sport' that is still building a base. You have to be either involved in the teams playing or a CSGO fan to an abstract level to fully enjoy it all for so many hours.

2
0
@VNGCSGO

TV/Stream są również jednymi z kluczowych elementów zdobywania nowych fanów CS:GO i pomimo ogromnego talentu, jaki posiadają, komentatorzy to cały czas ludzie. Tryskają energią, szukają inspiracji w przerwach i zużywają mnóstwo energii, by stworzyć hype, który kochacie - tego często nie da się utrzymać.

📺 TV/Streaming is also one of the key elements of building new fans of CSGO and despite the immense talent, the commentators are human. They spike energywise, seek inspiration in breaks and use alot of energy to create the hype you love - this often can't be upheld.

3
0
@VNGCSGO

Jakie są więc rozwiązania? Jest wiele sposobów, oto niektóre z nich: - BO3 z MR12, decider-map z zasadami CO (Charge-only) 2x15 minut [jedna i druga drużyna dostaje po 15 minut po stronie terrorystów]. - Zmniejszyć czas trwania smoków. - Usunąć OT i zastąpić nagłą śmiercią. Ogólnie rzecz biorąc krótszy i bardziej ograniczony czasowo mecz.

So what are the solutions? There are many takes, here are some: • BO3 with MR12, decider-map with CO rules (Charge-only) 2x15 minutes • Decrease the smoke duration. • Remove OT and replace with sudden death. In gereral, a shorter and more timefixed match. 🏃‍♂️💨

3
0
@VNGCSGO

Pomysły wymagają dopracowania, zdaję sobie z tego sprawę - ale posiadanie bardziej przewidywalnego czasu trwania meczu znaczyłoby bardzo dużo. Dałoby to kolejnym drużynom lepsze możliwości przygotowania się, poprawiłoby transmisję i harmonogram wydarzeń oraz zniwelowałoby czas trwania dzisiejszych rozgrywek.

The ideas do need tweaking, I'm aware - but the aspect of having a more timefixed game would mean the world. It could give the next teams better opportunities to be ready, improve the TV/stream/event scehedule and kill the longevity of todays games.

1
0
@VNGCSGO

To najprawdopodobniej spowodowałoby nowe problemy, ale uważam, że gry trwające 3+ godzin są największym "zagrożeniem", jeśli chodzi o przyciągnięcie - i utrzymanie - nowych widzów. CS:GO jest budowane przez społeczność, więc proszę o pomysły i przemyślenia, jestem do dyspozycji.

This would most likely spire new problems, but I do believe that 3+ hours games are the biggest 'threat' when it comes to attracting - and maintaining new viewers. CSGO is community build, so please pitch in with ideas and thoughts, I'm all ears. 🙏

3
0
-21
Tagi:#vng