Przewidywanie obrażeń znalazło już nowy błąd kompensacji opóźnień. Jeśli serwery społeczności mają włączoną opcję mp_teammates_are_enemies 1, ale nie mają włączonej opcji mp_friendlyfire, gra nie będzie kompensować lagów "kolegów z drużyny". Dotyczy to serwerów takich jak pracc, warmupservers.
Wyjaśnia to, dlaczego wiele klipów pokazujących błędne przewidywanie obrażeń i zgubione strzały pochodzi z serwerów społeczności.
Wczesna wersja rozwojowa Traina została znaleziona w plikach gry ‼️. Ten ma bardziej podobny układ do wersji CSGO
CHOO-CHOO 🚂
Dla mnie CS traci swój klimat gry przez takie aktualizacje. Mam wrażenie, że stara się stać bardziej realistyczny z każdą przerobioną mapą. Zaczęło się od tego, że Inferno stało się tak przytłoczone szczegółami wokół mapy, że zaszkodziło to nie tylko wydajności, ale także grafice.
#37 Wisła All in! Games Kraków (+3) #47 x-kom AGO (-6) #49 Illuminar Gaming (+2) #51 AVEZ (-1) #55 Izako Boars (-1) #57 Actina PACT (+13) #192 Team Gaminate #201 PGE Turów Zgorzelec (-27) #205 Pompa Team (+5) #213 HONORIS (-14)