Przewidywanie obrażeń znalazło już nowy błąd kompensacji opóźnień. Jeśli serwery społeczności mają włączoną opcję mp_teammates_are_enemies 1, ale nie mają włączonej opcji mp_friendlyfire, gra nie będzie kompensować lagów "kolegów z drużyny". Dotyczy to serwerów takich jak pracc, warmupservers.
Wyjaśnia to, dlaczego wiele klipów pokazujących błędne przewidywanie obrażeń i zgubione strzały pochodzi z serwerów społeczności.
Wczesna wersja rozwojowa Traina została znaleziona w plikach gry ‼️. Ten ma bardziej podobny układ do wersji CSGO
CHOO-CHOO 🚂
Dla mnie CS traci swój klimat gry przez takie aktualizacje. Mam wrażenie, że stara się stać bardziej realistyczny z każdą przerobioną mapą. Zaczęło się od tego, że Inferno stało się tak przytłoczone szczegółami wokół mapy, że zaszkodziło to nie tylko wydajności, ale także grafice.
*Gracze z najlepszy ratingiem 2.0* Dima - 1,48 Ax1Le - 1,38 fame - 1,27 KEi - 1,26 byali - 1,24 mar - 1,24 anarkez - 1,23 *Gracze z najgorszym ratingiem 2.0* soLo - 0,41 netrick - 0,63 MALI - 0,70 PERCY - 0,78 robiin - 0,80 avis - 0,81 smF - 0,81