g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#epl
TombStone

ESL Pro League z nowym starym systemem rozstawień

ESL Pro League z nowym starym systemem rozstawień

ESL Pro League z nowym starym systemem rozstawień

Wiadomo już, że przyszłoroczne ESL Pro League przejdzie na dwie fazy w systemie szwajcarskim, po których najlepsi zagrają w playoffach. Teraz jednak opublikowano szczegóły na temat samego procesu rozstawienia uczestników. ESL zastosuje metody, które poznaliśmy podczas IEM Chicago 2018, a następnie zastosowano je na IEM Katowice 2019, które było wtedy turniejem rangi Major. W 1. i 2. fazie rozstawienie zostanie ustalone na podstawie opinii samych uczestników. Wszystkie szesnaście drużyn w każdym etapie zostanie poproszonych o uszeregowanie swoich piętnastu przeciwników na podstawie ich umiejętności. Głosy poszczególnych drużyn, które wykraczają poza oczekiwany zakres rozpiętości, zostaną odrzucone w celu wyeliminowania anomalii (np. drużyna przyznająca drużynie #15, gdy większość innych drużyn oceniła ją jako #1) jako środek ostrożności w celu wykluczenia zmowy. Na tej podstawie każda z drużyn otrzyma wskaźnik ELO zgodnie z ich pozycją w stawce. Wyżej rozstawione otrzymają wyższy wskaźnik. Każda z rund będzie rozstawiona wg aktualnego wskaźnika, który będzie aktualizowany po każdym meczu zespołów. W przypadku playoffów brana pod uwagę będzie pozycja w 2. fazie oraz zaktualizowany wskaźnik (np. dla obu drużyn z bilansem 3-0). W przypadku pozostałych turniejów ESL Pro Tour sposób rozstawienia pozostanie bez większych zmian. Jedynie zamiast rankingu ESL będzie wykorzystany ranking Valve.

+4
g4skins
#twitter
IIoo

Admin ESL krytykuje zasady Valve

@michau9_

Na następny turniej RMR(Regional Major Ranking) potrzebujemy, aby Valve zmieniło zasady do odliczania punktów. Karanie drużyny zmuszonej do gry z trenerem, ponieważ gracz jest np. chory lub DDoSowany nie ma sensu. Nie sądzę, by taka była intencja wprowadzania tej zasady. Valve stawia zespoły w pozycji, w której muszą decydować między uczciwą konkurencją a osiąganiem najlepszego dla siebie wyniku. W większości meczów decyzyjnych lepiej poddać mecz niż użyć zmiennika(-20%). Dla przykładu mecz North i GODSENT: Wygrana GODSENT = 1000 punktów Przegrana GODSENT = 900 punktów. Gracz opuszcza serwer z powodu ogromnej burzy. Próbujesz sprowadzić trenera, aby ukończył mecz i zostajesz ukarany odjęciem 20 % punktów. W takim momencie lepiej poddać mecz.

For next RMR, we really need Valve to adjust the standin point deduction rule. It makes no sense to punish a team that is forced to use their coach because their main player is e.g. sick or DDoSed with a further points deduction. I don't think that was the intention of the rule. Valve is putting teams into position where they have to decide between fair competition and achieving the best result for themselves. In most of the decider matches, if it ever came to it - it's better to forfeit a match than to use a substitute (-20%). As an example, let's take North / GODSENT match. GODSENT win = 1000 points. GODSENT lose = 900. A player dropped because of a huge storm? You try and bring your coach in to finish the match and get punished with 20% point deduction. At that point, it's better to forfeit.

0
0
+33
Tagi:#twitter#roadtorio