g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#hltv
TombStone

HLTV zmieniło sposób liczenia clutchów do swoich statystyk

HLTV zmieniło sposób liczenia clutchów do swoich statystyk

HLTV zmieniło sposób liczenia clutchów do swoich statystyk

HLTV poinformowało o zmianie metodyki zliczania clutchów w swoich statystykach. Zmiany te wpłynęły na historyczne dane. Niektóre z nich w przeszłości musiały być dodawane ręcznie. Np. ninja defuse w sytuacji 1vs5. Jak podaje HLTV, istnieją również przykłady „fałszywych” clutchów z prostego czytania killfeedu. Wyobraźmy sobie sytuację 4v2, w której bomba wybucha, a 4 Terroryści polują na 2 CT. 3 z T ginie podczas polowania, a ostatni T zabija dwóch ostatnich CT. W starym systemie jest to clutch 1v2. Odtąd system sam będzie wykrywał ninja defuse'y. Jeżeli sam CT rozbroi C4, to clutch będzie zaliczony, nawet gdy jakiś Terrorysta przeżyje rundę. Od teraz, by uniknąć fałszywych clutchy "jeśli CT kupili zestaw rozbrajający, musisz być ostatnim żywym przed granicą 5 sekund, w której runda staje się niemożliwa do wygrania dla CT, a nie faktycznym końcem rundy. Bez zestawu jest to 10 sekund". Także dotyczy to sytuacji, gdy CT uciekają, bo wiedzą, że runda jest nie do wygrania. Zabicie trzech graczy w 1vs4 i zmuszenie ostatniego do zachowania jest clutchem, choć wcześniej nie byłoby to liczone. Wg HLTV zmiany te sprawią, że zniknie 1% dotychczas liczonych clutchów, ale wiele więcej pojawi się w statystykach (około 3,5%). Wpłynie to także w jakimś stopniu na Rating graczy.

Źródło: HLTV
+8
g4skins
#clutch
FrogMan

Pollo wygrywa 1vs2 przeciwko SK

+1
Tagi:#clutch#1vs2#pollo#eslbh