
[ ARSENAŁ ] - Dodano kolekcję breloków społeczności „Missing Link”, zawierającą 23 nowe breloki stworzone przez artystów z Warsztatu Counter-Strike. - Dodano kolekcję breloków „Dr. Boom”, zawierającą 22 nowe breloki. - Dodano kolekcję naklejek społeczności 2025, zawierającą 29 nowych naklejek stworzonych przez artystów z Warsztatu Counter-Strike. - Dodano kolekcję naklejek „Sugarface 2”, zawierającą 9 nowych naklejek o tematyce Sugarface. - Usunięto z Arsenału naklejki z pojemnika „Gallery”, kolekcji „Graphic” oraz "Character Craft". [ ROZGRYWKA ] - Licznik śmierci w tabeli wyników będzie teraz naliczany, gdy gracze zginą od wybuchu bomby C4. - Ograniczono premię za serię zabójstw przy użyciu Zeusa-x27 w trybie deathmatch. - Naprawiono nieprawidłowe przesunięcie pikseli w celowniku snajperskim o szerokości większej niż jeden piksel. - Dodano reprezentację niedokładności strzału w celownikach snajperskich. - Zawieszki na broń będą teraz lekko podskakiwać, gdy gracz wyda słyszalny dźwięk kroków. [ TRYB OBSERWATORA ] - Na wybranych mapach dodano wsparcie dla nowych przejść kamery obserwatora, które przemieszczają się najkrótszą drogą przez mapę do kolejnego obserwowanego celu. - Wyposażenie w grze obserwowanego gracza zamknie się automatycznie po zakończeniu meczu. - Wyposażenie w grze obserwowanego gracza będzie teraz pokazywać stopień zużycia i wzór rękawic. [ MAPY ] - Usunięto mapy warsztatowe Jura, Grail, Dogtown oraz Brewery ze wszystkich trybów gry. - Dodano mapy warsztatowe Palacio i Golden do trybów Turniejowego, Uproszczonego i Deathmatch. - Dodano mapy warsztatowe Rooftop i Transit do trybu Wingman. Ancient / Shoots - Różne poprawki kolizji graczy. [ INNE ] - Niewielkie modyfikacje skórek dla MAC-10 i Rewolweru R8. - Naprawiono błąd krytyczny gry, który występował przy braku efektów uderzenia kuli. - Dodano narzędzia do deformacji (deformator siatkowy i prosty deformator zginania) do Narzędzi Warsztatu – Hammer. - Przywrócono przykładową zawartość na mapie train_zoo, która wykorzystuje deformatory siatkowe i zginania. [ SKRYPTOWANIE MAP ] - Ulepszono ogólną obsługę błędów dla metod. Zostanie zgłoszony wyjątek, gdy metoda zostanie wywołana z niepoprawną wartością „this”. Zostanie zarejestrowany błąd i zwrócona wartość domyślna, zgodna z zadeklarowanym typem, gdy metoda zostanie wywołana z nieobsługiwanymi argumentami. - Zwiększono wydajność przetwarzania wartości Vector, QAngle i Color jako argumentów i wartości zwrotnych. - Podczas interpretacji argumentu Color, wartości rgba zostaną przycięte do maksymalnej wartości 255. - Dla każdej z poniższych metod dodano przeciążenie, które przyjmuje pojedynczy obiekt ze wszystkimi parametrami. Poprzednie przeciążenie oznaczono jako przestarzałe. - Instance.DebugScreenText - Instance.DebugLine - Instance.DebugBox - Instance.DebugSphere - Instance.EntFireAtName - Instance.EntFireAtTarget - Entity.Teleport - Zmieniono wszystkie wywołania zwrotne (callbacks), aby przyjmowały pojedynczy obiekt ze wszystkimi parametrami. - Dodano: Instance.OnScriptReload - Przestarzałe: Instance.OnReload oraz Instance.OnBeforeReload - Dodano: Instance.TraceLine - Dodano: Instance.TraceSphere - Dodano: Instance.TraceBox - Dodano: Instance.TraceBullet - Przestarzałe: Instance.GetTraceHit - Dodano: Instance.OnPlayerReset - Dodano: Instance.OnBeforePlayerDamage - Dodano: Instance.OnPlayerDamage - Dodano: Instance.OnPlayerJump - Dodano: Instance.OnPlayerLand - Dodano: Instance.OnGunReload - Dodano: Instance.OnBulletImpact - Dodano: Instance.OnPlayerPing - Dodano: Instance.OnGrenadeBounce - Dodano: Instance.OnKnifeAttack - Dodano: Instance.IsFreezePeriod - Dodano: Entity.GetOwner - Dodano: Entity.SetOwner - Dodano: Entity.GetParent - Dodano: Entity.SetParent - Dodano: Entity.IsAlive - Dodano: Entity.IsWorld - Dodano: Entity.TakeDamage - Dodano: CSPlayerPawn.DropWeapon - Dodano: CSWeaponData.GetDamage - Dodano: CSWeaponData.GetRange - Dodano: CSWeaponData.GetRangeModifier - Dodano: CSWeaponData.GetPenetration