
[ MAPY ] Ancient - Przywrócono dekoracje dachowe „domu” w pobliżu spawnu CT. - Przywrócono możliwość przestrzelenia sklejki w „jaskini”. - Różne zmiany w dziennym pejzażu dźwiękowym. - Naprawiono przedmioty zacinające się za stertą gruzu po stronie T na B. - Dostosowano kolizje graczy (clipping). Shoots - Dostosowano kolizje graczy (clipping). Ancient i Shoots - Więcej zawartości źródłowej z map Ancient i Shoots jest teraz dostępne dla twórców map społeczności w pliku maps/editor/zoo/ancient_zoo.vmap. [ RÓŻNE ] - Naprawiono cięcia nożem, które nakładały „suchą” naklejkę ataku na mokre powierzchnie. - Naprawiono przypadek, w którym klienci gry błędnie przewidywali strzały, jeśli przycisk ataku był przytrzymany podczas odradzania się w nowej rundzie. - Naprawiono przypadek, w którym model widoku (viewmodel) przyklejał się do kamery, gdy ustawiona była komenda cl_lock_camera. - Naprawiono przypadek, w którym tryb pełnoekranowy w oknie nie oferował rozdzielczości o ekstremalnych proporcjach ekranu. - Naprawiono przypadek, w którym tryb pełnoekranowy w oknie w rzeczywistości nie rozciągał się, aby wypełnić ekran. - Naprawiono przypadek, w którym względny ruch myszy był nieprawidłowy w systemie Linux. - Różne ulepszenia stabilności.