
[ ANIMACJA ] - System animacji w CS2 jest w trakcie aktualizacji do AnimGraph2, co wymaga ponownego opracowania istniejących treści gry. Dzisiejsza aktualizacja zastępuje wszystkie animacje z perspektywy pierwszej osoby, w tym animacje wyciągania broni, strzelania, przeładowania i inspekcji. - Zastąpiono/zaktualizowano wszystkie animacje kurczaków. [ ROZGRYWKA ] - Ulepszenia przewidywania obrażeń podczas strzelania w ruchu. - Przeładowywanie strzelby nie będzie już automatycznie wznawiane po przerwaniu. - Naprawiono kilka przypadków, w których gracz utknąłby na geometrii mapy podczas surfowania (tj. na mapach surf). [ DŹWIĘK ] - Naprawiono przypadek, w którym indywidualne regulacje głośności głosu graczy nie działały poprawnie. - Różne ulepszenia dźwięków przeładowania i wyciągania broni w połączeniu z aktualizacjami AnimGraph2. - Dodano nowe dźwięki wrażliwe na prędkość, które odtwarzane są podczas surfowania (można je włączyć za pomocą sv_surf_sounds i regulować za pomocą snd_surf_volume_inair, snd_surf_volume_map, snd_surf_volume_slide). - Różne ulepszenia zawartości dźwięków otoczenia dla twórców map społeczności. [ RÓŻNE ] - Przeglądarka serwerów społecznościowych będzie teraz otwierać się w nakładce Steam podczas gry w trybie pełnoekranowym. [ MAPY ] Overpass - Dodano rozbijane szkło do drzwi B. - Skorygowano barierkę w Niebie (Heaven). - Skorygowano kąt ciężarówki na A. - Zablokowano widok z paki ciężarówki na schody. - Podniesiono ścianę za śmietnikiem, przy schodach A. - Skorygowano teksturowanie tylnej ściany śmietnika. - Usunięto trochę trawy w pobliżu punktu A. - Spłaszczono górne części zniszczonych ścian w pobliżu punktu B. - Ponownie włączono druty na całej mapie. Train - Dodano nową osłonę na A przy hell trainie. - Dodano nową osłonę i skorygowano platformę na B poza łącznikiem. - Dodano nową osłonę w górnych korytarzach B. - Skorygowano osłonę w ivy (długiej). - Usunięto poziome pasy na dużych drzwiach na A. - Podniesiono platformę po stronie CT na B. - Skorygowano oświetlenie na B. - Skorygowano clipping na całej mapie. Inferno - Otwarte okna kościelne nad Trumnami. - Ścieżka w ogrodzie kościelnym zwężona przy drzwiach wejściowych i poszerzona przy Trumnach. - Skorygowano kształt pierwszej skrzyni na B. - Ukończono naprawy barierki na balkonie na punkcie A. - Usunięto krawężniki wzdłuż Środka. - Światło łuku przeniesiono na sufit. - Skorygowano wizualizacje Banana w celu poprawy widoczności graczy. - Skorygowano rekwizyty na całej mapie. Dogtown - Zaktualizowano do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności.