Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#budapestmajor
d3oo

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem
Zdjęcie: ESL

flameZ: Teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem

Cóż, to by dla nas dużo znaczyło. Mieliśmy oczywiście cholernie niesamowity rok. Prawdopodobnie zeszły sezon był najlepszym w historii. W tym sezonie zdobyliśmy jedno trofeum i dotarliśmy do dwóch finałów, awansowaliśmy do wszystkich półfinałów, i myślę, że teraz chodzi tylko o położenie wisienki na torcie, zamknięcie tego roku kolejnym Majorem back to back. Wiesz, wielu z naszych graczy będzie miało wtedy... ropz będzie miał trzy Majory. ZywOo też będzie miał trzy Majory, apEX cztery. To będzie szalona sytuacja dla drużyny, i oczywiście wszyscy chcemy to zrobić dla siebie nawzajem, ponieważ, wiesz... Jesteś bardzo szczęśliwy, jeśli zdobędziesz trofeum Majora w swojej karierze, a bycie w pozycji do zdobycia drugiego, trzeciego czy czwartego jest po prostu niesamowite

Źródło: HLTV
+6
g4skins
#aktualizacja
TombStone

Mocno techniczne zmiany w CS2; Wykrywanie Snap Tapa dostępne dla organizatorów

Mocno techniczne zmiany w CS2; Wykrywanie Snap Tapa dostępne dla organizatorów

Mocno techniczne zmiany w CS2; Wykrywanie Snap Tapa dostępne dla organizatorów

[MISC] - Dodano opcje wykrywania automatyzacji counter-strafe'a dla serwerów innych niż Valve. Szczegóły znajdują się w opisach rodziny convar sv_auto_cstrafe. - Włączono pomiar jittera sieciowego w bezpośrednich połączeniach UDP z serwerami społeczności. Wcześniej pomiar jittera był dostępny tylko dla połączeń przekazywanych przez SDR. Dane jittera są zawarte w danych wyjściowych polecenia net_connections_status. - Mecze treningowe i mecze rozpoczęte komendą „map” będą teraz uruchamiane w trybie zapętlenia silnika, aby dopasować je do domyślnych ustawień CS:GO offline. Zapętlenie silnika omija większość kodu sieciowego dla hosta, co skutkuje jednym tickiem opóźnienia mniej dla lokalnego gracza. Pętlę zwrotną silnika można wyłączyć, dodając „loopback=0” do wiersza poleceń mapy (np. „map de_dust2 loopback=0”).

+6
Tagi:#aktualizacja