g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#saw
TombStone

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

sAw o SunPayusie: Z tym zespołem znów poczuje radość

Myślę, że z tym zespołem znów poczuje radość. Mam nadzieję, że przynajmniej ze mną, ale oczywiście także z tymi młodymi chłopakami. Już to widzę; to rozpala w nim iskrę, gdy widzi, jak podkręcają TeamSpeaka i słyszy radość rano, gdy dołączają do TeamSpeaka i zaczynamy sesje teoretyczne lub cokolwiek innego. To mogą być długie dni, ale wszyscy ci ludzie pokazują tak dobrą energię, że myślę, że SunPayus również ją od nich czerpie. Teraz jego sytuacja jest nieco inna, ponieważ jest najstarszym graczem w składzie, więc może również wnieść trochę przywództwa do mieszanki i pokazać swoje doświadczenie, więc w pewnym sensie idzie to w obie strony; może pokazać doświadczenie młodszym chłopakom, ale młodsi będą mogli jeszcze bardziej podnieść jego energię, a potem będziemy mogli budować na tym w przyszłości, więc miło to widzieć.

Źródło: HLTV
0
#aktualizacja
TombStone

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

Pojawiła się nowa, nieduża aktualizacja CS2

- Drobna optymalizacja wydajności w niektórych przypadkach związanych z procesorem. - Ustawienie podążania za recoilem podczas oglądania będzie teraz przestrzegać ustawienia celownika widza, jeśli celownik celu jest wyświetlany. - Dodano obsługę aktualizacji istniejących adnotacji map w Warsztacie Steam. Na przykład użyj „workshop_annotation_submit 123456”, aby zaktualizować identyfikator zgłoszenia = 123456 znajdujący się w adresie URL warsztatu. Przekazanie identyfikatora, który nie należy do ciebie, spowoduje utworzenie zupełnie nowego zgłoszenia. Po pierwszej aktualizacji identyfikator zostanie osadzony w pliku adnotacji i będzie można przesyłać kolejne zmiany bez konieczności ponownego podawania identyfikatora.

-5
#bug
TombStone

Gracze podmienili pliki CS2, przez co modele rywali mogły wyglądać w dowolny sposób

@Flyo_cs

Zepsuliśmy @CounterStrike (ponownie) I tak, to działa na oficjalnych serwerach... znalezione przez https://t.co/KgIYvzQTVe

МОЛЕКУРЯТНИК
Данный канал посвящен моей больной ФАНТАЗИИ! Здесь вы найдете всё. Видео будут на разную тему будь то игры или какие то социальные проблемы приправленные юмором. Так же вы увидите разные рубрики по играм комиксам и даже фильмам. Я не собираюсь ограничиваться только одной идеей т.к. их целый чердак. Ещё прошу не сравнивать меня с ранее увиденными каналами. Я их смотрю только в целях будет ли у меня уникальный контент!
3.5K
229
+1
g4skins
#apeks
TombStone

Menadżer Apeks tłumaczy kwoty transferów nawwka i jkaema

@kenkenski

Właśnie obejrzałem ten film i chciałbym przedstawić pewien kontekst, nie dzieląc się zbyt wieloma szczegółami. Prośba o @jkaem została odrzucona ze względu na miejsce na RMR, a tym samym absurdalnie wysoką cenę. Miało to zrekompensować potencjalną utratę majora i to, co przynosi major - udział w przychodach. @nawwkcs zawsze miał ustalony wykup w swoim kontrakcie. Jeśli nie chcemy sprzedawać, jest to ustalona cena za gracza. Gdybyśmy chcieli sprzedać zawodników podczas trwającego sezonu, zgaduję, że moglibyśmy wynegocjować około 250 tysięcy dolarów za nawwka i 300 tysięcy dolarów za jkaema (po Majorze). Wraz z ostatnimi wydarzeniami w organizacji i celowym wystawieniem składu na listę transferową, sytuacja się zmienia. W tej chwili celem jest sprzedaż zawodników i pozbycie się ich z listy płac. Nie chodzi o zrozumienie rynku, to niefortunna sytuacja w Apeks powoduje znaczny spadek ceny. Mając to na uwadze, zgadzam się z @kassadem, że rynek jest zawyżony, ale ponieważ te liczby trochę wzrosły, myślę, że uczciwie było upewnić się, że ludzie widzą kontekst. PS: Nie chcę podawać publicznie konkretnych szczegółów, ale mogę powiedzieć, że cena obu jest wyższa niż liczby podane w tym podcaście.

Just saw this video, and I'd like to bring some context, without sharing too many details. The request for @jkaem was straight up denied due to the RMR spot, and therefore the ridicoulous high price. This was to make up for the potential loss of the Major, and what the Major brings - revenue share. @nawwkcs always had a set buyout in his contract. If we don't want to sell, this is the set price for the player. If we wanted to sell the players during active season, I'd guess we could negotiate to around $250k for nawwk and $300k for jkaem (after the Major). With the recent developments in the club, and intentionally placing the roster on the transfer list, the situation changes. At this time the goal is to sell players and get them off the payroll. It's not about understanding the market, it is the unfortunate situation in Apeks causing the price to drop significantly. With that beeing said, I do agree with @kassad that the market is inflated, but since these numbers blew up a little bit, I think it was fair to make sure people saw the context. PS: I don't want to go out public with specific details, but I can say that the package deal is higher than the numbers shared in this podcast.

@Thorin

kassad drops real numbers on how much he was able to get his players for vs. what the orgs originally asked for.

kassad drops real numbers on how much he was able to get his players for vs. what the orgs originally asked for.

163
6
+7
Tagi:#apeks#jkaem#kassad#transfery