Przewidywanie obrażeń znalazło już nowy błąd kompensacji opóźnień. Jeśli serwery społeczności mają włączoną opcję mp_teammates_are_enemies 1, ale nie mają włączonej opcji mp_friendlyfire, gra nie będzie kompensować lagów "kolegów z drużyny". Dotyczy to serwerów takich jak pracc, warmupservers.
Wyjaśnia to, dlaczego wiele klipów pokazujących błędne przewidywanie obrażeń i zgubione strzały pochodzi z serwerów społeczności.
Wczesna wersja rozwojowa Traina została znaleziona w plikach gry ‼️. Ten ma bardziej podobny układ do wersji CSGO
CHOO-CHOO 🚂
Dla mnie CS traci swój klimat gry przez takie aktualizacje. Mam wrażenie, że stara się stać bardziej realistyczny z każdą przerobioną mapą. Zaczęło się od tego, że Inferno stało się tak przytłoczone szczegółami wokół mapy, że zaszkodziło to nie tylko wydajności, ale także grafice.
🇷🇸iNation testuje nowy skład w CS2, jak na razie wygląda to tak: 🇷🇸emi, 🇷🇸Dragon,🇲🇰xicoz, 🇷🇸c0llins,🇲🇰aidKiT
🇷🇸iNation are testing a new lineup in CS2, so far it looks like this: 🇷🇸emi, 🇷🇸Dragon,🇲🇰xicoz, 🇷🇸c0llins,🇲🇰aidKiT