
[RÓŻNE] - Pozycja respowania nie jest już określana losowo, gdy gracz ponownie połączy się z serwerem w czasie "freeztime'u". Sekwencja punktów odradzania jest teraz konfigurowana na początku mapy i jest zapisywana/przywracana z plików kopii zapasowej rundy - Na oficjalnych serwerach rankingowych gracze, którzy rozłączą się i połączą ponownie podczas "freezetime'u", odrodzą się w punkcie odradzania, do którego zostali przypisani na początku rundy. - Na serwerach społecznościowych gracze, którzy rozłączą się i połączą ponownie w czasie "freeze time'u", zostaną przypisani do jednego z pięciu punktów odrodzenia przydzielonych drużynie w danej rundzie. - Podczas przywracania z plików kopii zapasowej rundy (co jest zalecane w ustawieniach turniejowych po rozłączeniu/ponownym połączeniu) gracze będą odradzać się na pozycjach, które zostały im pierwotnie przypisane na początku danej rundy. - Naprawiono błąd, który powodował, że gracze widzieli czarny ekran po wielokrotnym rozłączeniu i ponownym połączeniu podczas przerwy technicznej. - Naprawiono błąd, który powodował, że gracze rozłączający się i łączący ponownie w meczu turniejowym nieprawidłowo wchodzili w interakcję z algorytmem odradzania się botów. - Naprawiono kilka przypadków, w których muzyka MVP nie odtwarzała się lub odtwarzała się podczas muzyki kończącej rundę. - Naprawiono błąd w trybie Deathmatch, który powodował, że zabójstwa podczas rozgrzewki wliczały się do nagrody za strzał zdrowotny i premii do wyniku Zeusa. - Naprawiono skakanie graczy wyżej niż normalnie podczas przełączania niskiej liczby klatek na sekundę. - Naprawiono błąd, w wyniku którego przełączniki broni były czasami ignorowane przez serwer. - Naprawiono problemy z renderowaniem cieni dymu i poprawiono wydajność. - Naprawiono błąd, w wyniku którego gra zawieszała się w systemie Linux podczas alt-tabowania. - Naprawiono niektóre przypadki, w których występowało zawieszenie liczby klatek na sekundę z powodu kompilacji shaderów. - Poprawiono zachowanie, gdy dane wejściowe użytkownika nie docierały na serwer na czas z powodu utraty pakietów lub problemów z liczbą klatek na sekundę klienta. - Dostosowano różne wskazówki zestawu muzycznego w oknie zestawu muzycznego NIGHTMODE (ISOxo, Knock2 i TWERL oraz Ekko & Sidetrack). - Naprawiono przypadek, w którym niektórzy gracze w Ameryce Północnej zawsze nie akceptowali meczu na serwerze w Europie, ponieważ SDR wybierał nieprawidłową trasę. - Gracze, którzy zostali wyrzuceni z oficjalnych serwerów turniejowych z powodu zbyt wielu samobójstw, otrzymają teraz cooldown w trybie turniejowym. - Dostosowano logikę śledzącą stan bezczynności gracza, aby wykluczyć okresy zawieszenia rundy i przekroczenia limitu czasu. - Kurczaki nie wchodzą już w interakcje z upuszczoną bronią. - Nakładka lunety snajperskiej nie pojawia się już w widokach narzędzi (takich jak Hammer). [MAPY] - Dostosowano priorytety lokalizacji odradzania w trybach Premier i Rywalizacja w Anubis, Inferno, Mirage, Nuke, Overpass i Vertigo. Inferno - Naprawiono luki w mapie i modelu Trike zgłoszone przez społeczność. - Podniesiono sklejkę na końcu Banana, aby zasłonić widoczność głowy. - Wygładzono podłoże w Bananie i na "A" - Podniesiono wyjście z łuku w kierunku środka (lub "Podniesiony łuk w łuku") - Usunięto ławkę na łuku w pobliżu biblioteki. - Usunięto pachołek budowlany na przejściu podziemnym [WARSZTAT] - Naprawiono ograniczanie lightmap do rozdzielczości 4K w narzędziach warsztatowych CS2. - Zaktualizowano inspekcję naklejek, aby obsługiwały zużycie w krokach co 0,1 w celu dopasowania do zdrapywania naklejek.Dodano teksturę chropowatości do naklejek foliowych w edytorze przedmiotów. - Zaktualizowano system pomocy dla nowych funkcji naklejek. -