Dziś niestety muszę zgłosić POWAŻNIE ZŁE doświadczenie z traderem CS2 @synchocs Chciałem kupić od niego dwa skiny Najpierw dokonałem płatności i zrobiłem przelew bankowy. Pieniądze zostały wysłane w grudniu, 29.12, zaraz po uzgodnieniu zakupu jego M9 Ruby i Kara Sapphire. Mój bank potwierdził płatność i mam potwierdzenia: 1) Pieniądze przeszły 2) Mój bank potwierdził, że pieniądze powinny być na jego koncie po MAX 24 godzinach. @synchocs w żaden sposób nie współpracuje. Chociaż odpowiada na niektóre wiadomości, marnuje tylko czas. Nie tylko to, ale jest bardzo poniżający i nie martwi się, że nie dostanę tego, za co zapłaciłem. Przykład - "Tak, nawet wysłałem ci wiadomość z mojego banku". "Nie przegapiłbym 16K €, to nie jest 100, aby zgubić się między innymi, a nawet gdybym to zrobił. Mój bank ręcznie sprawdził ten przelew". Kiedy poprosiłem o podwójne sprawdzenie informacji bankowych, odpowiedział w kpiący sposób. Jego bank nie współpracuje. Jego bank nawet nie odpowiada mojemu bankowi, próbowali z nimi rozmawiać 10.1 / 14.1 / 16.1 - ŻADNYCH odpowiedzi od nich 1/2
Today I sadly have to report a SERIOUSLY BAD experience with CS2 trader @synchocs I wanted to buy two skins from him I went first with the payment and did a bank transfer. Money was send on December, 29.12, straight after agreeing on purchasing his M9 Ruby & Kara Sapphire. My bank confirmed the payment & I have confirmations: 1) That money went through 2) My bank confirmed that money should be on his account after MAX 24 hours. @synchocs is in no way cooperating. Although he replies to some messages, he is only wasting time. Not only that, but he is very demeaning and shows no worry for not getting what I paid for. Example - "Yes I even sent you the message from my bank" "I would not miss 16K € it is not 100 to get lost between others and even if I did. My bank checked manually for this transfer" When I ask to double check bank info, he replied in a mocking fashion. His bank is not cooperative. His bank is not even replying to my bank, they tried to talk to them on 10.1 / 14.1 / 16.1 - NO answers from them 1/2
Przedstawił ZERO dowodów Poza jednym podejrzanym zrzutem ekranu z iMessage - który bank to robi? Zamiast kontaktować się przez aplikację mobilną / zalogowany czat na stronie banku, a może e-mail? Jedyną rzeczą, którą powtarzał - "Rozgryziemy to, bracie, może nadejdzie w najbliższych dniach". Mam wiele pytań, czy on po prostu wykorzystuje moje pieniądze do innych transakcji i gra na zwłokę? Jak długo powinien trwać zwykły przelew? Uzgodniona umowa i tak jest martwa, ponieważ nóż, za który zapłaciłem (M9), zniknął nagle z jego ekwipunku - prawdopodobnie sprzedany komuś innemu...? Kara, którą uzgodniliśmy, wciąż tam jest (nie mam pojęcia, jak długo) - może też jest na sprzedaż... Moje pieniądze przepadły i NIC nie dostałem Jak powiedziałem wcześniej, pieniądze przeszły 29.12, mam kilka potwierdzeń z mojego banku. Ale @synchocs wciąż twierdzi, że nie dostał pieniędzy do (dzisiaj) 18.1.2024 i czas leci. Nagle zniknęły moje pieniądze 🙂 Po usłyszeniu, że były inne problemy z @synchocs ostatnio próbowałem przetestować wysyłanie przelewu do banku @synchocs i współpracuję z innymi traderami. Pieniądze zawsze docierały w ciągu 2-24 godzin. 2/2
He presented ZERO evidence Outside of one shady screenshot with iMessage - Which bank is doing that? Instead of contacting via mobile app / logged in bank website chat or maybe email? The only thing he keep saying - "We will figure it out bro, maybe its coming next days." I have many questions, is he just using my money for other deals and stalling? How long is a simple transfer supposed to take? The agreed deal is dead anyway because the knife i payed for (M9), is out of nowhere gone from his inventory - probably sold to someone else..? Kara we agreed is still there (no idea for how long) - maybe its also for sale.. My money is GONE and i got NOTHING Like I said before, money went through on 29.12, I have several confirmations from my bank. But @synchocs keeps saying he has not gotten the money up until (today) 18.1.2024, and counting. Out of nowhere my money disappeared 🙂 After hearing that there had been other issues with @synchocs lately, i tried to test sending a transfer to the bank @synchocs uses, and deals with other traders. Money always arrived within 2 hours - 24 hours. 2/2