g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#messioso
TombStone

Niektórzy organizatorzy muszą dostosować swoje zaproszenia do zasad Valve

@messioso

Z pewnością tak, o wiele lepiej dla wszystkich. Ale teraz ponownie potwierdzili, że wydarzenia tier 1 nie mogą rozdzielać slotów NA/SA konkretnie w tekście - co oznacza, że wydarzenia takie jak PGL, IEM Dallas mają nieważne zaproszenia. https://t.co/FGID4XQs8l

@michau9_

Last night, Valve removed what appeared to be a legacy rule regarding the Invite Date, allowing tournament organizers to use the most recent version of the Valve Ranking System for invitations. W @messioso @StrikerHLTVorg

14
0
@messioso

Dallas nie jest tak naprawdę dużym problemem, ponieważ mają równe sloty NA i SA. Wydarzenia PGL SA są problematyczne, ponieważ wzmacniają jedną połowę regionu obu Ameryk - która wyraźnie pozostaje połączona w oparciu o tę zmianę - z zerową szansą na drugą.

9
0
@messioso

Zasadniczo dzięki tej zmianie nie ma rankingu subregionalnego SA dostępnego do zaproszenia na PGL Buenos Aires na początku 2025 r. i będą musieli skorzystać z rankingu obu Ameryk i potencjalnie wziąć Liquid wraz z FURIĄ (w obecnym stanie).

7
0
+3
g4skins
#dev1ce
szuster

dev1ce po przedłużeniu kontraktu: Zrobię wszystko, abyśmy wrócili tam, gdzie jest nasze miejsce

Zdjęcie: ESL/Stephanie Lindgren

dev1ce po przedłużeniu kontraktu: Zrobię wszystko, abyśmy wrócili tam, gdzie jest nasze miejsce

Mówiłem to już wcześniej, ale Astralis to mój dom i zrobię wszystko, abyśmy wrócili tam, gdzie jest nasze miejsce. Obecnie wiele się dzieje w świecie CS-a, ale dla mnie najważniejsze jest, abyśmy myśleli długoterminowo i kontynuowali to, co zaczęliśmy. Dlatego jestem bardzo szczęśliwy z przedłużenia umowy, które pokazuje, jak bardzo obie strony tego chciały. Jestem naprawdę szczęśliwy, że tutaj jestem i naprawdę cieszę się, że jestem częścią tego projektu. W całej organizacji czuć nowy optymizm i choć przed nami jeszcze długa droga, jestem całkowicie spokojny o nasze perspektywy na przyszłość i możliwości osiągnięcia naszych celów. Nie ustalamy terminów i liczby tytułów, ale Astralis musi być tam, gdzie jest największa przyjemność z gry, czyli na szczycie. Jestem przekonany, że tam dotrzemy.

Źródło: Astralis
+13
Tagi:#dev1ce#astralis