g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#aktualizacja
TombStone

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

Szybkie poprawki na nowych mapach. Najnowsza aktualizacja CS2

[MAP GUIDES] - Naprawiono błąd, który powodował, że brakujący tekst dla języka użytkownika nie wracał do angielskiego. [MAPY] Train - Naprawiono różne problemy z kolizjami, w tym wyższą szczegółowość pomarańczowego pociągu na B. - Drobne poprawki dotyczące rozciągania tekstur - Naprawiono różne luki na mapie - Wyłączono kolizję gracza na radiu - Zaktualizowano dźwięk radia - Dodano vphysics clip do szczeliny platformy na respie Terro dla niezdarnych graczy. - Gracze mogą teraz dostać się na skrzynkę poza longdogiem Overpass - Naprawiono błąd oświetlenia na B - Naprawiono błąd dźwięku kroków na błotnistych powierzchniach. Basalt - Zaktualizowano do najnowszej wersji z Warsztatu Społeczności (Informacje o aktualizacji)

-1
g4skins
#styko
wujas

STYKO uważa, że jest to bug, który musi zostać szybko usunięty. "To niesamowicie OP w CS2"

@STYKOcsgo

Myślę, że granaty wybuchowe są niesamowicie OP w CS2. Zauważyłem, że za każdym razem, gdy zadajesz komuś obrażenia, nawet 1 HP, otrzymujesz bardzo subtelną, ale zauważalną wskazówkę dźwiękową. Bez względu na odległość między tobą a eksplozją. Daje ci to wiele informacji, które sprawiają, że myślę, że jest to bug i powinien zostać naprawiony przed jakąkolwiek konkurencyjną grą.

I think HEs are incredibly OP in @CounterStrike I noticed that whenever you damage someone, even for 1HP, you get very subtle but noticable sound cue. No matter the distance between you and explosion Gives you a lot of info which makes me think this is a bug and should be fixed before any competitive game is being played.

0
0
@STYKOcsgo

Przykład: Właśnie grałem na Anubisie. Rzuciłem nade'a na schody TT z site'u A na początku rundy i wiedziałem, kiedy HE zadał obrażenia. To może być i będzie nadużywane na wielu (jeśli nie na wszystkich) konkurencyjnych mapach. Z wyświetlania zadanych obrażeń po rundzie miałem rację za każdym razem, niezależnie od tego, czy kogoś trafiłem, czy nie.

Example: Just played Anubis. Naded T stairs from A site in the start of the round and I knew when the HE did damage. This can be, and will be, abused on a lot (if not all) competitive maps. From damageprint after round I was correct every time wether I hit someone or not.

0
0
+17
Tagi:#styko#cs2#he#twitter#bug