Przewidywanie obrażeń znalazło już nowy błąd kompensacji opóźnień. Jeśli serwery społeczności mają włączoną opcję mp_teammates_are_enemies 1, ale nie mają włączonej opcji mp_friendlyfire, gra nie będzie kompensować lagów "kolegów z drużyny". Dotyczy to serwerów takich jak pracc, warmupservers.
Wyjaśnia to, dlaczego wiele klipów pokazujących błędne przewidywanie obrażeń i zgubione strzały pochodzi z serwerów społeczności.
Wczesna wersja rozwojowa Traina została znaleziona w plikach gry ‼️. Ten ma bardziej podobny układ do wersji CSGO
CHOO-CHOO 🚂
Dla mnie CS traci swój klimat gry przez takie aktualizacje. Mam wrażenie, że stara się stać bardziej realistyczny z każdą przerobioną mapą. Zaczęło się od tego, że Inferno stało się tak przytłoczone szczegółami wokół mapy, że zaszkodziło to nie tylko wydajności, ale także grafice.
Potwierdzone.
Confirmed.
HeatoN: "To be honest with you, I think [CS:GO] will be much bigger than CS 1.6" @LiveOnThree