Sponsor serwisuEtoto
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#virtuspro
owange

CEO Virtus.pro: Nie mamy limitów pod względem ambicji na rynku transferowym

CEO Virtus.pro: Nie mamy limitów pod względem ambicji na rynku transferowym

Ta historia nie kończy się już dziś. Mamy ambicje dalej szukać nowych możliwości na rynku - nie teraz, to oczywiste, że ten skład ma ogromny potencjał, ogromne możliwości, aby osiągnąć pewne wyniki i wygrać trofea, ale w przyszłości nie mamy limitów pod względem ambicji na rynku transferowym. To sygnał dla każdej gwiazdy, że Virtus.pro jest gotowe przekroczyć wszelkie granice, aby pozyskać gracza, który naszym zdaniem może wzmocnić nasz skład. Na rynku jest tylko kilku, myślę, że żaden z nich nie jest dziś dostępny, ale mam nadzieję, że ten ruch na rynku będzie dla nich sygnałem, a z electroNicem w składzie mamy znacznie większe szanse na pozyskanie nowych gwiazd do Virtus.pro niż bez electroNica.

-10
#es3tag
wujas

es3tag: woxic robił to samo przez trzy lata i nie zdawał sobie sprawy, że to jest tak przewidywalne

es3tag: woxic robił to samo przez trzy lata i nie zdawał sobie sprawy, że to jest tak przewidywalne
Zdjęcie: Cloud9

es3tag: woxic robił to samo przez trzy lata i nie zdawał sobie sprawy, że to jest tak przewidywalne

Projekt zaczął się nieco ciężko, ponieważ woxic nie radził sobie zbyt dobrze w naszej drużynie. Miał styl gry, w którym zawsze musiał zrobić decydującego peeka, który wygrywał nam rundę. Na przykład na Inferno, gdzie przeskakujesz przez mida, aby dostrzec przeciwnego snajpera, a następnie natychmiast repeekujesz. Przecież on tak robił przez trzy lata. I okej, był graczem z top20 rok wcześniej peekując właśnie w ten sposób. Ale teraz wszyscy o tym wiedzieli, a on wciąż robił to w Cloud9 i raz za razem go przez to zabijali. Ciężko jest więc grać w CS-a, gdy nie zdajesz sobie sprawy, że to, co robisz, jest tak przewidywalne. Jeśli mieliśmy zamiar grać wokół AWP, potrzebowaliśmy kogoś, na kim moglibyśmy polegać, a nie kogoś, kto ciągle umiera i robi solo zagrywki. Ale była tu po prostu różnica kulturowa i bariera językowa, którą trudno było pokonać. Komunikacja nie była tak dobra, jak powinna być. Spędziliśmy prawie trzy miesiące, pracując właśnie nad tym. Mieliśmy kilku graczy, którzy nie mogli naprawdę zdać sobie sprawy ze swoich błędów. A kiedy usiedliśmy i rozmawialiśmy o tym, nie zgadzali się, mimo że było pięć osób mówiących, że to było złe.

Źródło: Pley.gg
+30
Tagi:#es3tag#woxic#cloud9