g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
g4skins
#itb
TombStone

Szef Into the Breach ujawnił długość wszystkich kontraktów członków zespołu

@SlayTheMinotaur

Dla wszystkich zainteresowanych: Juan - 24 miesiące, początek 13.06.2024 r. Sinop - 24 miesiące, początek 12.06.2024 Keoz - 24 miesiące, początek 05.06.2024 Smooya - 12 miesięcy, początek 01.06.2024 Redstar - 25 miesięcy, początek 01.08.2024 Boros - 10 miesięcy, początek 10.07.2024 Juve - 12 miesięcy, początek 15.06.2024 Krystal - 24 miesiące, początek 15.06.2024 Rallen - 13 miesięcy, początek 1.12.2023 Długość kontraktu jest mieszanką preferencji gracza i organizacji, zależy od okoliczności. Na przykład chętnie podpisałbym Smooyę na dłużej i jestem pewien (i mam nadzieję), że zostanie z nami przez kilka lat. Powiedziałbym, że łączna długość kontraktu dla większości profesjonalnych drużyn również wynosi około 2 lat, z różnymi warunkami rozwiązania / zakończenia / wykupu kontraktu, które w dużej mierze zależą od tego, kto ma największą "dźwignię" lub wiedzę prawną (dlatego agenci graczy mogą być niezwykle przydatni dla graczy, ponieważ mają duże doświadczenie z kontraktami organizacji na całym świecie i byłbyś zaskoczony, jak bardzo mogą się one różnić w zależności od organizacji). Dowolne pytania, jak zawsze chętnie odpowiem.

For anyone interested: Juan - 24 months, begun 13.06.2024 Sinop - 24 months, begun 12.06.2024 Keoz - 24 months, begun 05.06.2024 Smooya - 12 months, begun 01.06.2024 Redstar - 25 months, begun 01.08.2024 Boros - 10 months, begun 10.07.2024 Juve - 12 months, begun 15.06.2024 Krystal - 24 months, begun 15.06.2024 Rallen - 13 months, begun 1.12.2023 Contract lengths are a mix of player and org preference, depends on circumstance. For example, I'd of happily signed Smooya for longer and I'm sure (and hope) he stays with us for several years. I'd say an aggregate term length for most professional teams is around 2 years also, with differing conditions for contract termination/closure/buyout, which are largely determined by who has the most 'leverage' or legal knowhow (which is why I player agents can be extremely useful for players because they have extensive experience with org contracts globally, and you'd be suprised by how much they can differ org to org). Any Qs as always happy to answer.

@HLTVorg

Editorial: Contract lengths should be public

Editorial: Contract lengths should be public

Editorial: Contract lengths should be public
The scene would benefit from more transparency around player contracts, but how do we get there?
777
25
+13
Tagi:#itb