Sponsor serwisuBetclic
g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
g4skins
#floppy
wujas

floppy mocno rozpisał się o swoich doświadczeniach w CS2. "Spray wydaje się losowy"

@floppyCSGO

Przemyślenia na temat CS2 po kilku rozegranych meczach - Spray wydaje się losowy, ciągnięcie w dół jest złe do wyczucia - Bieganie obok innych graczy powoduje efekt "rubberbandingu" - Smoke'i trwają nieco zbyt długo (bardzo zauważalne podczas odbijania) - Coś wydaje się być nie tak z peekowaniem rywali (wygląda to tak, że ludzie biegają i strzelają, nie jestem pewien, czy jest to spowodowane poruszaniem się nóg modelu jak galaretka, czy kompensacją interp/lag). - NAPRAWDĘ nie podoba mi się, jak głupio wyglądają modele graczy podczas biegania i peekowaina. Nie czuję się, jakbym grał w konkurencyjny esport. - Komenda sv_jump_spam_penalty_time powinna wynosić 0,01171875, aby odwzorować 128 tickrate i bunny hopa z CS:GO w CS2 (przy skakaniu na obiekty jeden po drugim jest bardzo zauważalne opóźnienie, przykładowo na tetris na Nuke'u i robienie skoku z drabiny na Mirage'u) - Audio wymaga regulacji. Nie słychać poprawnie i brzmi to zbyt "radiowo" (najlepszym przykładem jest słuchanie na B na Nuke'u i słyszenie kroków na A i odwrotnie, brzmi jakbym był pod wodą) - Opóźnienie między smoke'iem lądującym na mołotowie (nie wiem, kiedy przestanę się palić? Potrzeba więcej testów) - Opóźnienie przy próbie rzucenia drugiego flasha po rzuceniu pierwszego z bindem - Bind jump throwa umożliwia użycie lewego + prawego kliknięcia podczas biegnięcia z granatem (mołotow z beczki podczas biegnięcia monsterem na Overpassie jest teraz 99 razy bardziej losowy) - Proszę o komendy cl_bob_lower_amt 5 i viewmodel_recoil 0 Oczywiście moje przemyślenia nie wpłyną na to, co Valve faktycznie zrobi, ale jest to fajna rozprawka do wrzucenia na X!

cs2 thoughts in the fewish games i've played -spraying feels random, pulling down feels bad like my bullets aren't going into the cone i'm trying to produce -running next to people causes rubberbanding -smokes last slightly too long (very noticeable when retaking sites) -something seems up with people peeking (looks like people are running and shooting, not sure if this is due to the model's legs moving around like jello or interp/lag compensation) - i REALLY dislike how goofy player models look while running around and peeking. doesn't feel like i'm playing a competitive esport. -sv_jump_spam_penalty_time should be 0.01171875 to replicate 128 tick csgo bhopping in cs2 (jumping on objects one after another is very noticeable with delay on tetris nuke and making the ladder jump on mirage) -audio needs to be adjusted. can't hear correctly and sounds too "radio like" (best example is listening at Nuke B Lower and hearing footsteps on A and vice versa, sonuds like i'm underwater) -delay between a smoke landing on top of a molly (not sure when i'll stop burning? more testing needed) -delay when trying to throw a 2nd flashbang after throwing the 1st with nade bind -jump throw bind makes it possible to use left+right click whilst running utility (barrel molly while running monster Overpass is 99x more random now) -cl_bob_lower_amt 5 and viewmodel_recoil 0 please obviously my thoughts won't impact what valve actually ends up doing but it's a nice outlet to rant on X!

0
0
+62
Tagi:#floppy#cs2#twitter