Może nie jest to najlepszy mecz do testowania 4vs5
BLAST ogłosiło operatorów turniejowych dla nadchodzących Major Regional Qualifiers (MRQ), które odbędą się w kwietniu. Wszystkie kwalifikacje zostaną rozegrane online, a w organizację zaangażowane będą znane podmioty esportowe. Liga Ace powróci do obsługi kwalifikacji w Ameryce Północnej i Południowej, podobnie jak GGTV, które ponownie zajmie się rozgrywkami w Chinach. Nowością jest przejęcie organizacji europejskiego etapu przez Relog, znane z prowadzenia BLAST Rising. W Mongolii i Oceanii dotychczasowego operatora, MESA, zastąpi eSports Network (ESN). Operatorzy MRQ: Europa: Relog Ameryka Północna: Liga Ace Ameryka Południowa: Liga Ace Mongolia i Azja Zachodnia: eSports Network (ESN) Oceania: eSports Network (ESN) Chiny: GGTV
ESL po cichu przemianowało prestiżowe rozgrywki Intel Grand Slam na ESL Grand Slam. Zmiana pojawiła się w grafikach kończących transmisję ESL Pro League Season 21, choć wciąż widniały tam wzmianki o dawnej nazwie. Nowa nazwa została już zaktualizowana na oficjalnej stronie organizatora, mimo że ESL nie wydało jeszcze żadnego oficjalnego komunikatu w tej sprawie. Co ciekawe, podczas IEM Katowice wciąż używano starego oznaczenia, a lutowy komunikat prasowy o przedłużeniu współpracy z Intelem odnosił się do „Intel Grand Slam V”. HLTV próbowało uzyskać komentarz od ESL, jednak do momentu ich publikacji nie otrzymało odpowiedzi.
12:00 – Spirit vs. The Huns (bo3) 14:30 – MOUZ vs. Falcons (bo3) 17:00 – Vitality vs. Astralis (bo3) 19:30 – FaZe vs. Virtus.pro (bo3)
Zdecydowanie spodziewałem się, że będzie ciężko i że to nie będzie to samo, tak. Szczerze mówiąc, gramy znacznie lepiej na treningach, bo nie mamy wtedy tak dużej presji na swoich barkach – wygląda to lepiej, wygrywamy wiele sparingów i ogólnie robimy dobre rzeczy. Oczywiście to tylko treningi, ale różnica w presji między nimi a oficjalnymi meczami jest ogromna. Jeśli uda nam się trochę zmniejszyć tę presję podczas oficjalnych spotkań, będziemy znacznie lepszą drużyną. Ale tak, wiedziałem, że to będzie trudne. Musimy po prostu walczyć – każdy w drużynie naprawdę ciężko pracuje. Atmosfera jest świetna, nastrój w zespole jak zawsze jest niesamowity. Ufamy sobie, wierzymy w siebie nawzajem i musimy to po prostu pokazać na serwerze.- Nemanja "huNter-" Kovač
Fajnie było być chociaż chwilkę częścią HONORIS Dziękuję wszystkim zaangażowanym w projekt i za turbo miłe przyjęcie w to community 💙 Chwila oddechu i zobaczymy co dalej 😇