g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#qlocuu
TombStone

Qlocuu rozegrał bez przerwy 40 premek na FACEIT. Bilans elo? -150

@qlocuu

Podsumowując wczorajszy stream, challange 40 premek z rzędu uważam za udany✅ Wszystko zajęło ~32 godziny (bez żadnych przerw) i bilans elo wynosi -150 XD Dziękuje wszystkim, którzy wpadli i mam nadzieje, że chociaż trochę się pośmiali bo momentami nieźły cyrk się dział (będzie również skrót na yt z tego streama) Dziękuje również za wszystkie donejty bardzo doceniam (ziomek który mi wysłał kase, żebym dociągnął do 50 premek odezwij sie na pw). Ostatnie co chce napisać to zachęcam wszystkich z polskiej sceny do przebicia tego rekordu aby miec motywacje, żeby zajebać wiecej Nominacje @rallenHulk @swizcs2 @exusinn @ANeraX_ (na czyściocha oczywiście bez💊) Specjalne podziękowania za pomoc @Brainn47 @tomek2003pl @virtuosocs @XKacpersky @aimyisu @cs2POLO @Dr3nquu @Ch3Dz1k @nesteecs Dziekuje jeszcze raz 🫶

49
3
+2
#heroic
TombStone

HEROIC zbudowało nowy skład? SunPayus wraca do gry!

HEROIC zbudowało nowy skład? SunPayus wraca do gry!

HEROIC zbudowało nowy skład? SunPayus wraca do gry!

Jak podaje Sheep Esports, organizacja HEROIC podpisała kontrakty z piątką nowych zawodników, którzy będą tworzyć skład od początku 2025 roku. Do drużyny dołączy trzech dotychczasowych graczy Sangal, Linus “LNZ” Holtäng, Yasin “xfl0ud” Koç oraz Simon “yxngstxr” Boije. Taki transfer zagwarantuje zaproszenia na turnieje ze względu na dotychczasową pozycję ich poprzedniej ekipy w rankingu Valve. Do nich dołączą Alvaro "SunPayus" Garcia z Falcons oraz 20-letni Linus "nilo" Bergman z Metizportu. Prawdopodobny skład HEROIC: - Linus "⁠LNZ⁠" Holtäng - Simon "⁠yxngstxr⁠" Boije - Yasin "⁠xfl0ud⁠" Koç - Álvaro "⁠SunPayus⁠" García - Linus "⁠nilo⁠" Bergman - Eetu "⁠sAw⁠" Saha (trener)

Źródło: Sheep Esports
+8
g4skins
#vavle
TombStone

Jest długo wyczekiwana reakcja Valve. Banują Snap Tapa i null bindy

Jest długo wyczekiwana reakcja Valve. Banują Snap Tapa i null bindy

Jest długo wyczekiwana reakcja Valve. Banują Snap Tapa i null bindy

Counter-Strike nieustannie ewoluuje. Od sztuki, przez mapy, po pomysłowe zagrania, a nawet wkład graczy - społeczność CS-a kształtuje grę. Tworzenie skryptów i automatyzowanie poleceń graczy zawsze budziło kontrowersje, ale z biegiem lat niektóre formy skryptów (np. rzuty z wyskoku) zyskały akceptację, ponieważ umożliwiają zagrania, które w innym przypadku nie byłyby możliwe. W rzeczywistości rzuty z wyskoku stały się tak ważną częścią gry, że wykonaliśmy pracę, aby uczynić je wykonalnymi bez żadnych specjalnych skryptów lub bindów (np. skacząc i szybko rzucając granat). Rozwijanie koordynacji i czasu reakcji zawsze było kluczem do opanowania Counter-Strike'a. Ostatnio niektóre funkcje sprzętowe zatarły granicę między ręcznym wprowadzaniem danych a automatyzacją, więc zdecydowaliśmy się wyznaczyć jasną linię tego, co jest, a co nie jest akceptowalne w Counter-Strike. Nie będziemy już zezwalać na automatyzację (za pomocą skryptów lub sprzętu), która omija te podstawowe umiejętności, a w przyszłości (i początkowo - wyłącznie na oficjalnych serwerach Valve) gracze podejrzani o automatyzację wielu działań gracza z jednego polecenia mogą zostać wyrzuceni z meczu. Aby zapobiec przypadkowym wykroczeniom, bindy w grze, które obejmują więcej niż jedną akcję ruchu i/lub ataku, nie będą już działać (np. null bindy i bindy jumpthrowa). Jeśli posiadasz klawiaturę, która zawiera funkcję automatyzacji (np. „Snap Tap Mode”), pamiętaj, aby wyłączyć tę funkcję przed dołączeniem do meczu, aby uniknąć jakichkolwiek zakłóceń w meczach. Przetłumaczono z DeepL.com (wersja darmowa)

Źródło: Valve
+28
Tagi:#vavle#snaptap