Sponsor serwisu STS
X

+10
Udostępnij
esport wspieramy
menu Menu Sponsor serwisu STS
Sponsor serwisu STS
#ecs#dhtours#virtuspro#śmieszne#twitter#neo#clutch#3k#mousesports#aristocracy

Aktualizacja CS:GO: Poprawki oraz nowe komendy dla trybu Danger Zone
Autor: TombStone ● 161 dni temu

Aktualizacja CS:GO: Poprawki oraz nowe komendy dla trybu Danger Zone
Zdjęcie: Valve

Aktualizacja CS:GO: Poprawki oraz nowe komendy dla trybu Danger Zone

[DANGER ZONE]
- Naprawiono problem w trybie zespołu, który powodował, że zwycięski zespół nie mógł zagrać ponownie bezpośrednio z ekranu zwycięstwa
- Dodano poprawne lokalizacje dla fragów z granatów, "diversion device" oraz "fire bomb"
- Poprawiono regresję z ustawieniami graficznymi motion blur
- zoptymalizowano zużycie pamięci poza trybem Danger Zone

[SERWERY SPOŁECZNOŚCI]
- Dodano komendę "sv_prime_accounts_only". Gdy włączona, tylko konta prime mogą połączyć się z serwerem.
- Dodano komendy do składów w Danger Zone:
- sv_dz_team_count N : ustawia rozmiary zespołów DZ do N graczy na zespół
- sv_dz_jointeam_allowed 1: pozwala graczom wybierać własny skład podczas rozgrzewki poprzez dz_jointeam.
- sv_dz_autojointeam 0: wyłącza automatyczne przydzielanie graczy do zespołów, gdy połączą się z serwerem
- dz_clearteams - wyrzuca graczy ze wszystkich zespołów
- dz_shuffle_teams - miesza wszystkich graczy do losowych zespołów
- dz_jointeam N : Join squad #N (0 = żaden, poprawne składy w przedziale 1-9)
- dz_jointeam N : Server admins only — przydziela gracza do konkretnego składu. Nie wymaga sv_dz_jointeam_allowed
- dz_jointeam działa tylko podczas rozgrzewki. Używaj dz_clearteams / sv_dz_autojointeam 0 ostrożnie - wszyscy gracze muszą być przydzieleni do poprawnych zespołów, gdy startuje gra.
+3
comments

Obciążenie Steama po uruchomieniu nowego trybu oraz modelu f2p
Autor: TombStone ● 161 dni temu

Obciążenie Steama po uruchomieniu nowego trybu oraz modelu f2p
+4
comments

Sonicfox esportowym graczem roku, s1mple komentuje
Autor: xyz ● 161 dni temu

@s1mpleO
Wyobraź sobie, że stałeś się najlepszym esportowcem w bijatyce. Gratulacje dla SonicFoxa, ale CS:GO to gra zespołowa i wiele innych rzeczy wymaga treningu zarówno indywidualnego, jak i z zespołem. Ta gra jest znacznie trudniejsza i bardziej interesująca. Just imagine to become best Esport player in fighting game, congrats
@SonicFox5000
But CSGO is team game, there is more things to practice individually and with a team, this game is more harder and interesting
+12
comments

Jak dotąd najbardziej zwariowana akcja w nowym trybie! Scenariusz na film?
Autor: TombStone ● 161 dni temu

-10
comments
esport wspieramy

Jakie cechy musi posiadać zawodnik CS:GO?
Autor: TombStone ● 161 dni temu

Jakie cechy musi posiadać zawodnik CS:GO?
+11
comments

Jak tam Virtus.pro? Do ilu?
Autor: TombStone ● 162 dni temu

Jak tam Virtus.pro? Do ilu?
+21
comments

FACEIT z własnym trybem Danger Zone
Autor: TombStone ● 162 dni temu

FACEIT z własnym trybem Danger Zone
Zdjęcie: FACEIT

FACEIT z własnym trybem Danger Zone

Platforma FACEIT ogłosiła wprowadzenie rozgrywek w nowym trybie Danger Zone. Najważniejsze cechy:
- serwery 128tick oraz antycheat
- zdobywanie punktów ELO, które będą liczyły się dla poziomów Danger Zone, które doprowadzą do bardziej wyrównanych i trudniejszych rozgrywek
- inne ustawienia startowe w porównaniu do klienta gry; te będą testowane na podstawie opinii graczy, aby rozgrywka była ciekawsze i przyjemniejsza
- ligi oraz nagrody
- solo queue

Aktualne zmiany dla trybu Danger Zone na platformie FACEIT:
- dodano P250, jako broń startową
- zwiększono ilość amunicji na starcie
- zwiększono szanse pojawiania się niektórych przedmiotów
- maksymalne i startowe HP zwiększono do 240
- zastrzyki leczą 100HP
- szybkość biegu zwiększona w trakcie działania zastrzyków, by zwiększyć szanse szybkiej ucieczki
- szybsze lądowanie z helikoptera
- zmniejszono obrażenia zadawane po upadku

Statystyki i progres trybu Danger Zone będą niezależne ze statystykami CS:GO.
+33
comments

Kolejna aktualizacja CS:GO: Pełna lista zmian
Autor: TombStone ● 162 dni temu

Kolejna aktualizacja CS:GO: Pełna lista zmian
Zdjęcie: Valve

Kolejna aktualizacja CS:GO: Pełna lista zmian

[RENDEROWANIE]
- Naprawiono regres grafiki, który powodował, że smoke'i oraz mołotowy były przejrzyste
- Naprawiono awarię klienta podczas uruchamiania na grafikach Intela
- Nowi użytkownicy mają od teraz fabrycznie tryb Borderless Windowed

[ROZGRYWKA]
- Naprawiono błąd poruszania, tzw. self-boost
- Naprawiono błąd, gdy gracze nie pojawiali się na respie po restarcie rundy, gdy zdarzyło się to w trakcie skoku na platformę, która zmuszała ich do kucnięcia
- Poprawiono zadawane obrażenia przez tekstury
- Naprawiono błąd mołotowa, który nie eksplodował w locie w trybach poza Danger Zone

[CS:GODZ]
- Zwycięzca meczu od teraz ogląda zwycięstwo z perspektywy gracza z drugiego miejsca
- W duetach oraz trio członkowie drużyny są od teraz informowani komunikatem na ekranie, gdy jeden z nich zginie
- Dostosowano oraz dodano suwak poziomu dźwięku dla muzyki zwycięzcy
- Recent Teammmates od teraz pokazuje członków drużyny z meczów Danger Zone.
- Wskaźnik liczby szukających graczy od teraz pokazuje właściwą wartość dla meczów Danger Zone
+1
comments
esport wspieramy