X

+10
Udostępnij
menu Menu
#twitter#śmieszne#ago#agoesports#eslmp#stream#gif#peet#clutch#mp5

Fragmovie znajdera

-2
comments

Odważna akcja s1mple'a zakończona dwoma fragami

-1
comments

BLAST Pro Series otrzymały nagrodę za "Inicjatywę roku" w Kopenhadze

BLAST Pro Series otrzymały nagrodę za "Inicjatywę roku" w Kopenhadze
+2
comments

Rickeh pomoże Splyce

@Rickeh
Zapomniałem wspomnieć, będę stand-inem dla Splyce w ich ostatnich meczach w ESL Pro League, w dalszym ciągu jestem wolnym agentem. Forgot to mention standing in for @Splyce for their last EPL games, still free agent.
+4
comments

Fragujący IGL kluczem do sukcesu

@Thooorin
Największym cudem podczas występu Astralis w Marsylii był IGL gla1ve ze średnim 0.83 zabójstwa na rundę. Albo takie coś będzie się rzadko zdarzać albo Astralis zdominuje scenę i stworzy erę, jakiej nikt wcześniej nie widział. The biggest marvel of Astralis' DH Marseille run was IGL gla1ve averaging 0.83 KPR. That either rarely happens again or Astralis are going to dominate and establish an era the likes of which has not been seen before.
-9
comments

EnVyUs z perfekcyjną rundą eco

0
comments

Polak potrafi! BnTeT z clutchem 1v3

+5
comments

MAJ3R: W spotkaniach przeciwko najlepszym kluczowe nie jest strzelanie ani strategia

MAJ3R: W spotkaniach przeciwko najlepszym kluczowe nie jest strzelanie ani strategia
Zdjęcie: Dreamhack

MAJ3R: W spotkaniach przeciwko najlepszym kluczowe nie jest strzelanie ani strategia

Myślę, że dotarliśmy do punktu, w którym możemy pokonać każdą drużynę, nawet potęgę, ale też możemy z każdym przegrać. Jesteśmy coraz bliżej poziomu, na którym nie przegrywa się ze słabszymi ekipami, ale próbujemy dostać się do czołówki, a to trochę skomplikowane. W spotkaniach przeciwko najlepszym kluczowe nie jest strzelanie ani strategia, ale to co dzieje się w trakcie rundy. Adaptacja na podstawie prawdziwych zdarzeń. Kiedy grasz przeciwko mocnym ekipom, to musisz mieć naprawdę krótki czas reakcji na wydarzenia w grze. Kiedy jestem po jednej stronie mapy, a cała akcja toczy się po drugiej, to moi koledzy muszą podjąć decyzję. Musimy nad tym popracować, ja muszę nad tym popracować jako lider. Jeśli odniesiemy sukces, to zrobimy istotny krok w naszym rozwoju, ale na razie jesteśmy pomiędzy Tier 1 i Tier 2. Nasze występy offline nie są wystarczająco stabilne. Online mamy dobre wyniki w ESL Pro League, ale tam pomaga system. Faza banowania wygląda tak, że gramy raczej na naszych dobrych mapach. Na Dreamhacku z formatem BO1... Moim zdaniem popełniłem błąd grając Traina na Gambit w kluczowym meczu i ryzykując początek po stronie terrorystów. Powinienem był wybrać bardziej zbalansowaną mapę, taką jak Inferno, nawet jeśli wcześniej przegraliśmy na niej na Astralis.
- Engin "MAJ3R" Kupeli dla flickshot.fr
+3
comments