X

+10
Udostępnij
menu Menu
#ago#śmieszne#twitter#agoesports#stream#eslmp#ace#peet#gif#clutch

Team Adwokacik przed kolejnym wyzwaniem w PLE

Team Adwokacik przed kolejnym wyzwaniem w PLE
+11
comments

Windigo w drodze do Leicester

Windigo w drodze do Leicester
+7
comments

EnVyUs bez trenera

EnVyUs bez trenera
Zdjęcie: Dreamhack

EnVyUs bez trenera

Francuska drużyna EnVyUs postanowiła rozstać się ze swoim trenerem Damienem "maLeK" Marcel, który pomagał zespołowi od lutego 2017 roku. Decyzja ta jest efektem słabych wyników formacji w 2018 roku, ekipa ScreaMa zajęła 12 miejsce w ESL Pro League EU i znajduje się na samym dole tabeli w ECS S5. W tym tygodniu Francuzi będą walczyć o utrzymanie w ESL Pro League, a jednym z ich rywali na turnieju w Leicester będzie AGO Esports.
+6
comments

juliano pochwaliła się nowym autem

juliano pochwaliła się nowym autem
+27
comments

Programista Valve na temat FPS-ów w Panorama UI

@basisspace
Naszym celem jest, żeby przy panoramie mieć tyle samo albo więcej FPS-ów w trakcie gry. Może wyglądać to troszkę gorzej w menu, jeśli uznamy, że są aspekty, które są warte poświęcenia FPS-ów. (Czy kogoś faktycznie obchodzi to, że ma 200 FPS w menu gry?) Our goal is that panorama will be the same or better FPS while you're in a match. It may be slightly worse in menus if we think there are features in those menus that are worth the fps cost. (Does anyone actually care that they get 200 fps in the main menu?)
+27
comments

Subroza został wyjaśniony jednym strzałem

0
comments

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności
Zdjęcie: CS:GO

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności

Jeden z pracowników Valve, John McDonald, odpowiadał w ostatnim czasie za pośrednictwem Twittera na pytania społeczności dotyczące CS:GO. Oto najciekawsze z nich.

Odpowiedź na temat serwerów z tickrate'em 128:

Często spotykamy się z tą prośbą. Problem polega jednak na tym, że wielu graczy znalazłoby się w niekorzystnej sytuacji, bo ich sprzęt mógłby nie nadążyć. Musielibyśmy zatem podzielić graczy na segmenty, co wpłynęłoby na dłuższy czas oczekiwania na mecz. Wciąż jednak może być warto to zrobić.

Odpowiedź na temat Panorama UI w 2017 roku:

Powiedzieliśmy, że skupialiśmy się na tym w 2017 roku i to prawda. Nie chcę podawać konkretnej daty, bo w przypadku niepowodzenia zawiedziemy sporo ludzi.

Odpowiedź na temat niestandardowego HUD-u:

Nie mamy co do tego planów. Są bardzo trudne do ogarnięcia, by upewnić się, że każdy ma równe szanse.

Odpowiedź na temat problemów z odtwarzaniem dem:

UI tego nie naprawi, to o czym mówisz wynika z tego, jak CS:GO dekoduje dema. Upraszczając, kiedy przewijasz do tyłu, to odtwarzacz zaczyna od początku i idzie do przodu, do momentu, do którego się cofnąłeś.

CS:GO jest stary. Chcielibyśmy naprawić przewijanie dem. Zrobienie tego w taki sposób, by nie uszkodzić każdego istniejącego dema jest delikatną sprawą, więc musimy być ostrożni
+8
comments

Ależ felps przeciągnął! Nie zapomniał, jak się gra

+5
comments