Sponsor serwisu totalbet
X

+10
Udostępnij
menu Menu Sponsor serwisu totalbet
Sponsor serwisu totalbet
#dhatlanta#iemchicago#twitter#astralis#virtuspro#śmieszne#ago#eseamdl#fnatic#kinguin

Liquid kolejnym potwierdzonym uczestnikiem EPICENTER
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

Liquid kolejnym potwierdzonym uczestnikiem EPICENTER
Zdjęcie: FACEIT

Liquid kolejnym potwierdzonym uczestnikiem EPICENTER

Półfinaliści Majora reprezentujący Team Liquid dołączyli do grona ekip zaproszonych na EPICENTER 2018. Zawody te zostaną rozegrane pod koniec października w Moskwie. W puli nagród znajdzie się 300 tysięcy dolarów. Wcześniej zaproszenia otrzymały Astralis, FaZe i Natus Vincere, a o dziką kartę powalczy Virtus.pro.
+6
comments

HellRaisers i Tyloo wystąpią na Malcie
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

HellRaisers i Tyloo wystąpią na Malcie
Zdjęcie: DreamHack/Adela Sznajder

HellRaisers i Tyloo wystąpią na Malcie

HellRaisers i Tyloo otrzymały kolejne zaproszenia na SuperNova CS:GO Malta z 150 tysiącami dolarów w puli nagród. Zawody te odbędą się na przełomie listopada i grudnia, a udział w nich weźmie łącznie osiem ekip. Wcześniej potwierdzony został przyjazd Virtus.pro i BIG.
-1
comments

flusha zasila szeregi Cloud9
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

flusha zasila szeregi Cloud9
Zdjęcie: ESL

flusha zasila szeregi Cloud9

Robin "flusha" Rönnquist dołączył do amerykańsko-szwedzkiego składu Cloud9. Zawodnik ten niedawno został odsunięty od pierwszej drużyny Fnatic, ale teraz znów zjednoczy swoje siły z Maikilem "Goldenem" Selimem.

Obecny skład Cloud9:
Timothy "autimatic" Ta
States William "RUSH" Wierzba
States Tyler "Skadoodle" Latham
Maikil "Golden" Selim
Robin "flusha" Rönnquist

Soham "valens" Chowdhury (trener)
+5
comments

device wyjaśnia, dlaczego Magisk jako pierwszy podniósł trofeum
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

device wyjaśnia, dlaczego Magisk jako pierwszy podniósł trofeum
Zdjęcie: FACEIT

device wyjaśnia, dlaczego Magisk jako pierwszy podniósł trofeum

Po pierwsze to był jego pierwszy triumf na Majorze. Pierwszy półfinał, pierwszy finał. My już wygraliśmy wcześniej, co nie znaczy, że nie chcieliśmy znowu wygrać, ale po prostu jest coś specjalnego w pierwszym wygranym Majorze. Chcieliśmy wyraźnie zaznaczyć, że teraz dominujemy, jesteśmy najlepsi, a tak jak wspomniałem, jesteśmy jak rodzina i wiele dla nas znaczyło, by Magisk mógł to poczuć. On tego nigdy nie zapomni, my też nie i dlatego jesteśmy razem szczęśliwi.
- Nicolai "device" Reedtz dla VPesports.com
+55
comments

Fantastyczny ace z deagle'a w wykonaniu RandomRambo
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

+3
comments

Spot wizerunkowy AGO Esports
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

+8
comments

Carmac wylicza wady systemu szwajcarskiego BO3
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

@mbCARMAC
Odnośnie systemu szwajcarskiego BO3 na Majorach:

33 gry kompletują system z 16 ekipami. Jeśli założymy, że mecz zajmuje 2,5 mapy, to łącznie produkuje to 82,5 map. Jeśli podwójnie to streamujemy, to wychodzi 41,25 map do rozegrania.

W porównaniu do formatu z samymi BO1 i tak wychodzi jeden dodatkowy dzień pomimo podwójnego streama. Oznacza to, że podwajasz koszt tego etapu turnieju. 2x więcej adminów, 2x więcej komentatorów, 2x więcej osób od produkcji i jeszcze jeden dodatkowy dzień. Re: Swiss bo3 at Majors.

It takes 33 games to complete a Swiss with 16 teams. If you assume a series takes 2.5 maps, that produces 82.5 maps. If you double stream it, that's 41.25 maps to play. Compared to a full bo1 Swiss, it's 1 extra day WITH double streaming.
Which means you've more than doubled the cost of that tournament stage. 2x the admins, 2x the commentators, 2x the production + one extra day.
+6
comments

CS mocno trzyma się na nogach
Autor: kipikasha ● 53 dni temu

@blakeir
Szczytowy moment oglądalności Counter-Strike Global Offensive (wyłączając Chiny)

- ELEAGUE Major 2017 (01/2017): 1,33 miliona widzów
- PGL Major Kraków 2017 (07/2017): 960 tysięcy widzów
- ELEAGUE Major 2018 (01/2018): 1,34 miliona widzów
- FACEIT Major London 2018 (09/2018): 1,08 miliona widzów

Minęło prawie 18 lat, odkąd pierwszy raz wydano CS-a. To naprawdę niesamowite, że ta gra wciąż jest w stanie przyciągnąć milion widzów i miesięcznie ponad 10 milionów aktywnych użytkowników. Counter-Strike: Global Offensive Peak Concurrent Viewership (excluding China)
- ELEAGUE Major 2017 (01/2017): 1.33M viewers
- PGL Major Kraków 2017 (07/2017): 960K viewers
- ELEAGUE Major 2018 (01/2018): 1.34M viewers
- FACEIT Major London 2018 (09/2018): 1.08M viewers

It has been almost 18 years since Counter-Strike was first released. It's truly incredible that Counter-Strike is still able to garner millions of viewers (and 10M+ monthly active users)
+15
comments