Sponsor serwisu totalbet
X

+10
Udostępnij
menu Menu Sponsor serwisu totalbet
Sponsor serwisu totalbet
#iemchicago#twitter#astralis#virtuspro#śmieszne#fnatic#eseamdl#cssummit3#statystyki#ple

suNny o Snaxie: Moje serce zabiło mocniej
Autor: kipikasha ● 42 dni temu

@suNnycsgo
Nie będę kłamał. Kiedy zobaczyłem Snaxa podnoszącego to trofeum, to moje serce zabiło mocniej. Not gonna lie when i saw snax lifting that trophy my heart skipped a beat.
+118
comments

Lekr0 także chwali organizatorów BLAST Pro Series
Autor: kipikasha ● 42 dni temu

@Lekr0cs
Wróciłem do domu po BLAST Pro Series Istanbul. Myślę, że oni zasłużyli na słowa uznania, zawsze dobrze traktowali zawodników, a jak mieliśmy problem, to szybko pomagali nam i go naprawili. Naprawdę ekscytuję się ich kolejnym turniejem w Kopenhadze. Teraz czas skupić się na meczach online. Back home after @BLASTProSeries Istanbul. I think they deserve to get cred for how they always treated us players well and if we had a problem they were very quick to help us and fix it. I'm really excited for their next event in Cph!
Now its time to focus on the online matches!
+10
comments

Groźby od fanów Space Soldiers? Komentator ma ciężkie życie...
Autor: posejdon ● 42 dni temu

@Official_GieTe
Otrzymałem wiele pogróżek od tureckich fanów Space Soldiers, bo mój czat jest wyłącznie angielski :S

Życie jest nierealne :/ Nawet nie dostaję zapłaty za ten mecz, a muszę użerać się z tym gó*nem... Multiple death threats from Turkish Space Soldiers fans, because my chat in English only :S

Life is unreal :/ Not even getting paid to cover that game, and I have to deal with that shit....
+29
comments

Senior Vice President w ESL ma inne zdanie niż device w kwestii współpracy z Valve
Autor: posejdon ● 42 dni temu

@theflyingdj
Moje wrażenia z naszych rozmów z Valve są nieco odmienne (od device'a - przyp. red) - są bardzo zainteresowani feedbackiem graczy (ale gracze rzadko się angażują) i ogólnie są responsywni na feedback. Mogę przywołać parę aspektów związanych z Majorami, które były bezpośrednim rezultatem feedbacku organizatorów.

Domyślam się, że wielu ludzi jest zmieszanych, bo nie ma wyraźnej odpowiedzi w stylu "zrobimy to", więc może wyglądać tak, że feedback jest olewany, kiedy jest "tylko" brany pod uwagę w przyszłości, a nie bezpośrednio My impression from our talks with Valve is very different - they are very interested in player feedback (but players are rarely aligned on anything) and are very receptive to feedback overall. I can mention several items around Majors which were the direct result of TO feedback.

I can imagine a lot of people are confused by the fact that you rarely get direct feedback in the form of "we are going to do this", so it might seem that feedback is disregarded when it is "only" considered for/influences a decision down the road but not directly acted upon.
+3
comments

pita wychwala organizację BLAST Pro Series
Autor: posejdon ● 42 dni temu

@pitaCSGO
Nie wiem, czy kiedyś tweetowałem o czymś takim, ale niech będzie. Jedyną złą rzeczą o BLAST Pro Series jest to, że będzie ciężko brać udział w innych eventach, oczekując takiego samego traktowania, jakie mieliśmy w Stambule. Mam nadzieję, że będę mógł wziąć udział w każdym turnieju BLAST jaki się pojawi. Dzięki! I dont think Ive ever tweeted anything like this, but here we go.
The only bad thing about @BLASTProSeries is that it will be difficult to attend other events expecting the same treatment we had in Istanbul. I hope I can be able to attend every BLAST event there will be. Thanks!
+5
comments

CS rządzi pod względem ilości zawodników i imprez
Autor: kipikasha ● 42 dni temu

@SirScoots
Najlepsze jak dotąd w 2018 pięć gier pod względem puli nagród:

1. Dota 2
38,3 milionów dolarów 743 zawodników 86 imprez

2. CS:GO
15,4 milionów dolarów 3550 zawodników 525 imprezy

3. Fortnite
9,8 milionów dolarów 774 zawodników 88 imprez

4. LoL
7 milionów dolarów 1431 zawodników 119 imprez

5. Overwatch
5,7 miliona dolarów 1178 zawodników 71 imprez Top 5 Games by Prize Money - 2018 so far

1. Dota 2
$38.3MM 743 Players 86 Events

2. CS:GO
$15.4MM 3550 Players 525 Events

3. Fortnite
$9.9MM 774 Players 88 Events

4. LoL
$7.0MM 1431 Players 119 Events

5. Overwatch
$5.7MM 1178 Players 71 Events
+4
comments

device: Przestaliśmy rozmawiać z Valve w 2015
Autor: kipikasha ● 42 dni temu

@dev1ce
Musiałem skomentować stan i rozwój CS-a.
Po kilku rozmowach z Valve na Majorach przestaliśmy to robić w 2015, bo nasze komentarze nie były używane. Oni chcieli rozwijać ich grę i adresować ją do zwykłych graczy. Teraz, 300 dni później wszystko co zwykli użytkownicy otrzymują, to skiny?

Wiem, że mieliśmy niezłe aktualizacje, ale tym co utrzymuje zwykłych graczy przy grze, są nowe osiągnięcia i nowe treści w grze. A o tym chyba zapomnieli.. czasami się zastanawiam co się wyprawia Just have to comment on CS & it’s state/progress.
After speaking to Valve a few times at majors we stopped in 2015 because our feedback were not used. They wanted to cater/develop their game for the casuals.
Now, 300+ days later the content they are receiving is new skins?

I know we’ve had good updates but what makes casuals involved with the games are new achievements and content inside the game. Which they have had so little off.. just makes me wonder sometimes what’s happening.
+41
comments

Astralis z szansą na tytuł "GOAT"?
Autor: kipikasha ● 42 dni temu

@SPUNJ
Jeśli Astralis zakończy rok wygrywając IEM Chicago i finały ESL Pro League oraz zapewniając sobie tytuł mistrza Intel Grand Slam, to będzie to dziedzictwo, którego nikt nie powtórzy przez długi czas, jeśli w ógole. Ci goście są na krawędzi bycia nazywanami GOAT. If Astralis top off 2018 by taking out IEM Chicago and the ESL Pro League finals, securing themselves the Intel Grand Slam that's a legacy I can't see another team repeating for a very long time, if ever. These guys are on the cusp of being called the GOAT.
+13
comments