Sponsor serwisu STS
X

+10
Udostępnij
menu Menu Sponsor serwisu STS
Sponsor serwisu STS
#dhatlanta#epl#illuminar#twitter#śmieszne#virtuspro#sprout#clutch#nip#vp

Pick'Em AdreNa z FaZe
Autor: TombStone ● 279 dni temu

Pick'Em AdreNa z FaZe
+4
comments

SPUNJ ma proste rozwiązanie problemu z bugiem radaru
Autor: TombStone ● 279 dni temu

@SPUNJ
Oto rozwiązanie problemu wszystkich waszych wyrzutów sumienia i jednego, czego nigdy nie rozumiałem w ramach dodatków do gry, jak CS:GO. Usunąć przeciwników z radaru. Istota jasnej i zwięzłej komunikacji jest czymś, co zawsze było dużą częścią CS-a Here is the fix to all of your radar qualms and one I have never understood it's addition in a game like CSGO. Remove enemies from the radar. The importance of clear & concise communication is something that has always been a huge part of CS.
+14
comments

Problem z radarem to nic nowego
Autor: kipikasha ● 279 dni temu

@casdueh
Jak ten bind na radar dotarł do sieci dopiero teraz? Istnieje od miesięcy i tak samo długo jest używany przez czołowe ekipy, każde demo z turnieju tier1 to pokaże. How is this radar bind hitting the news just now? Been around for months and clearly been used by top teams for just as long, any jump into a demo from tier1 events will pretty much show that
+1
comments

Kolejny Major, kolejny bug
Autor: kipikasha ● 279 dni temu

Kolejny Major, kolejny bug
Zdjęcie: EPICENTER

Kolejny Major, kolejny bug

Epitácio "TACO" de Melo zainicjował dziś na Twitterze ciekawą dyskusję dotyczącą problemu z radarem wyświetlającym pozycję rywali, którzy znajdują się po drugiej stronie znikającego granatu dymnego.

Według Brazylijczyka ESL powinno zabronić korzystania z powiększonego radaru w trakcie Majora, jednak inni gracze nie przyklasnęli temu pomysłowi. Twierdzą oni, że to Valve powinno zająć się istniejącym bugiem.

Dodatkowo ESL przyznało, iż w trakcie Majora rozgrywka musi odbywać się na serwerach z ustawieniami identycznymi jak te na oficjalnym matchmakingu, zatem wprowadzenie zmian i tak jest niemożliwe.
+17
comments

KubiK po dłuższej przerwie znów skomentuje mecz Virtus.pro
Autor: kipikasha ● 279 dni temu

@kubik_cs
Ostatni raz mecz VP komentowałem dokładnie 194 dni temu, wtedy Polacy przegrali po dogrywce z Epsilon. Dzisiaj mam nadzieje, że pójdzie lepiej! Transmisja startuje od 16 na kanale ESL_CSGOb_PL
+6
comments

Szykuje się niska oglądalność Majora na Twitchu?
Autor: kipikasha ● 279 dni temu

@Nors3
Nadchodzi niska oglądalność Majora na Twitchu, pewnie 200k, liczby początkującego. Z SteamTV i bez botów, rip. Incoming low viewership on Twitch in the Major, probably 200k rookie numbers. With SteamTV and without botting, rip
+5
comments

Dziś pięć spotkań Polaków w ESEA MDL
Autor: kipikasha ● 279 dni temu

Dziś pięć spotkań Polaków w ESEA MDL
Zdjęcie: Quickfire/Jak Howard

Dziś pięć spotkań Polaków w ESEA MDL

16:00

Virtus.pro - ALTERNATE aTTaX (de_overpass)

18:00

AGO Esports - Team LDLC (de_overpass)

19:00

AGO Esports - ex-Fragsters (de_dust2)

Izako Boars - forZe (de_overpass)

Virtus.pro - Unicorns of Love (de_cache)
+9
comments

Kjaerbye ma pewne uwagi co do rankingu HLTV
Autor: kipikasha ● 279 dni temu

@KjaerbyeCS
hmmm, więc awansujemy cztery miejsca na siódme dzięki pokonaniu Na'Vi na małym turnieju. Wcale nie jestem ekspertem, ale nie mogę zrozumieć rankingu HLTV. Wiem, że to kombinacja wielu statystyk, ale czasami to nie ma sensu. Może to też przez przerwę. hmmm so we move 4 places up to 7th for beating Na'Vi at a small tournament. I am not the expert here at all, but can't really understand the HLTV Ranking. I know it's a combination of many statistics, but sometimes it doesn't make sense. Might also be because of the player break.
+16
comments