Sponsor serwisu STS
X

+10
Udostępnij
esport wspieramy
menu Menu Sponsor serwisu STS
Sponsor serwisu STS
#minorazja#minorna#top20#minoreu#minorcis#twitter#ibuypower#śmieszne#ago#north

Programista Valve na temat FPS-ów w Panorama UI
Autor: posejdon ● 261 dni temu

@basisspace
Naszym celem jest, żeby przy panoramie mieć tyle samo albo więcej FPS-ów w trakcie gry. Może wyglądać to troszkę gorzej w menu, jeśli uznamy, że są aspekty, które są warte poświęcenia FPS-ów. (Czy kogoś faktycznie obchodzi to, że ma 200 FPS w menu gry?) Our goal is that panorama will be the same or better FPS while you're in a match. It may be slightly worse in menus if we think there are features in those menus that are worth the fps cost. (Does anyone actually care that they get 200 fps in the main menu?)
+27
comments

Subroza został wyjaśniony jednym strzałem
Autor: posejdon ● 261 dni temu

0
comments

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności
Autor: posejdon ● 261 dni temu

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności
Zdjęcie: CS:GO

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności

Jeden z pracowników Valve, John McDonald, odpowiadał w ostatnim czasie za pośrednictwem Twittera na pytania społeczności dotyczące CS:GO. Oto najciekawsze z nich.

Odpowiedź na temat serwerów z tickrate'em 128:

Często spotykamy się z tą prośbą. Problem polega jednak na tym, że wielu graczy znalazłoby się w niekorzystnej sytuacji, bo ich sprzęt mógłby nie nadążyć. Musielibyśmy zatem podzielić graczy na segmenty, co wpłynęłoby na dłuższy czas oczekiwania na mecz. Wciąż jednak może być warto to zrobić.

Odpowiedź na temat Panorama UI w 2017 roku:

Powiedzieliśmy, że skupialiśmy się na tym w 2017 roku i to prawda. Nie chcę podawać konkretnej daty, bo w przypadku niepowodzenia zawiedziemy sporo ludzi.

Odpowiedź na temat niestandardowego HUD-u:

Nie mamy co do tego planów. Są bardzo trudne do ogarnięcia, by upewnić się, że każdy ma równe szanse.

Odpowiedź na temat problemów z odtwarzaniem dem:

UI tego nie naprawi, to o czym mówisz wynika z tego, jak CS:GO dekoduje dema. Upraszczając, kiedy przewijasz do tyłu, to odtwarzacz zaczyna od początku i idzie do przodu, do momentu, do którego się cofnąłeś.

CS:GO jest stary. Chcielibyśmy naprawić przewijanie dem. Zrobienie tego w taki sposób, by nie uszkodzić każdego istniejącego dema jest delikatną sprawą, więc musimy być ostrożni
+8
comments

Ależ felps przeciągnął! Nie zapomniał, jak się gra
Autor: TombStone ● 261 dni temu

+5
comments
esport wspieramy

Kontrakt n0thinga z Cloud9 dobiegł końca
Autor: posejdon ● 261 dni temu

Kontrakt n0thinga z Cloud9 dobiegł końca
Zdjęcie: ESL

Kontrakt n0thinga z Cloud9 dobiegł końca

Jordan "n0thing" Gilbert poinformował za pośrednictwem Twittera, że jego kontrakt z Cloud9 dobiegł końca. Amerykanin był związany z organizacją od sierpnia 2014 roku. Dokładnie cztery lata później został on odsunięty od pierwszego składu. Dalsze losy 27-latka nie są jeszcze znane.
+7
comments

lurppis: uważam, że Cobblestone jest po prostu źle zaprojektowaną mapą
Autor: posejdon ● 261 dni temu

lurppis: uważam, że Cobblestone jest po prostu źle zaprojektowaną mapą
Zdjęcie: DreamHack

lurppis: uważam, że Cobblestone jest po prostu źle zaprojektowaną mapą

"Szczerze mówiąc, uważam, że Cobblestone jest po prostu źle zaprojektowaną mapą i dobrze, że jej z nami nie ma - drużyny spawnują się z pełną kontrolą mapy po stronie terrorystów i jest tak naprawdę niewiele, co można zrobić w defensywie, by naprawić stan rzeczy, może poza kontrolą długiej. Mapa jest zaprojektowana równie słabo, co jej poprzednie odsłony we wszystkich wersjach CS-a. Nikt nie zdał sobie sprawy, jak sprawić, by mapa była dobra, bez względu na to co może mówić wam North czy Space Soldiers".
- Tomi "lurppis" Kovanen dla Cybersport.com
+3
comments

Furlan w szoku
Autor: tregi ● 261 dni temu

+5
comments

AK-47 | Niebieski laminat z LEGO
Autor: FrogMan ● 261 dni temu

AK-47 | Niebieski laminat z LEGO
+8
comments
esport wspieramy