Sponsor serwisu STS
X

+10
Udostępnij
menu Menu Sponsor serwisu STS
Sponsor serwisu STS
#iemchicago#minoreu#minorna#liquid#twitter#blastlosangeles#śmieszne#faze#intz#ence

Astralis w finale ESL Pro League 8
Autor: FrogMan ● 225 dni temu

Astralis w finale ESL Pro League 8
Zdjęcie: ESL

Astralis w finale ESL Pro League 8

Astralis zwyciężyło 2 do 0 z mousesports w meczu półfinałowym podczas finałów 8. sezonu ESL Pro League w Odense.

Astralis 2:0 mousesports
Mirage - 16:12
Inferno - 16:5

W wielkim finale rozgrywek, który odbędzie się w niedzielę, Duńczycy zagrają z MIBR lub Liquid. Mecz ten będzie szczególnie wyjątkowy i ważny dla device'a i spółki, ponieważ jeśli uda im się wygrać, jednocześnie zostaną zwycięzcami Intel Grand Slam, dzięki czemu otrzymają dodatkową nagrodę, wynoszącą milion dolarów.
+4
comments

Device w ostatnim momencie zabija STYKO i wygrywa clutcha 1vs2
Autor: xyz ● 225 dni temu

0
comments

U Xyp9xa bez zmian. Kolejny udany clutch
Autor: kipikasha ● 225 dni temu

0
comments

B-E-S-T-I-A! Ace starka w 5 sekund
Autor: wojteksol ● 225 dni temu

-5
comments

Brytyjski gracz Mortal Kombat wyzywa s1mple'a na pojedynek?
Autor: xyz ● 225 dni temu

@AF0xyGrampa
Jeśli któryś z graczy CS:GO uważa, że ​​bijatyki są łatwe, to przyjmuję wyzwanie i gram na pieniądze z każdym ze społeczności FPS (przede wszystkim z dowolnym graczem CS:GO). Minimalny zakład to 1 tys. $ gramy w Mortal Kombat 11. Daję ci miesiąc na przygotowanie się po premierze gry
Ktoś chetny? Oferta jest prawdziwa. If any CSGO player thinks fighting games are easy I’ll accept any money match from anyone in the FPS community (CSGO community primarily) $1000 minimum in mk11, I’ll give you a month prep time after launch. Any takers? The offer is real
+17
comments

kNg przeprasza za swoje dawne postępowanie: Jestem smutny, bo was rozczarowałem
Autor: xyz ● 225 dni temu

kNg przeprasza za swoje dawne postępowanie: Jestem smutny, bo was rozczarowałem
Zdjęcie: Dreamhack

kNg przeprasza za swoje dawne postępowanie: Jestem smutny, bo was rozczarowałem

Ten rok był dla mnie bardzo ważny. Powrót do grania na mniejszą skalę spowodował, że zacząłem dostrzegać rzeczy, których wcześniej nie dostrzegałem. To pomogło mi być dziś lepszym człowiekiem.
 Teraz zdaje sobie sprawę, że jako profesjonalny gracz jestem postrzegany jako przykład do naśladowania dla ludzi, w tym dzieci. Jestem smutny, bo was rozczarowałem(...)
Zapłaciłem za swoje błędy w zeszłym roku i w końcu byłem w stanie znów grać na światowym poziomie. Dla niektórych to coś małego, ale ja jestem z tego dumny(...)
 Chcę udowodnić, że zmieniłem się w grze i poza nią.
- Vito "kNg" Giuseppe
+8
comments

Aktualizacja CS:GO: Poprawki oraz nowe komendy dla trybu Danger Zone
Autor: TombStone ● 225 dni temu

Aktualizacja CS:GO: Poprawki oraz nowe komendy dla trybu Danger Zone
Zdjęcie: Valve

Aktualizacja CS:GO: Poprawki oraz nowe komendy dla trybu Danger Zone

[DANGER ZONE]
- Naprawiono problem w trybie zespołu, który powodował, że zwycięski zespół nie mógł zagrać ponownie bezpośrednio z ekranu zwycięstwa
- Dodano poprawne lokalizacje dla fragów z granatów, "diversion device" oraz "fire bomb"
- Poprawiono regresję z ustawieniami graficznymi motion blur
- zoptymalizowano zużycie pamięci poza trybem Danger Zone

[SERWERY SPOŁECZNOŚCI]
- Dodano komendę "sv_prime_accounts_only". Gdy włączona, tylko konta prime mogą połączyć się z serwerem.
- Dodano komendy do składów w Danger Zone:
- sv_dz_team_count N : ustawia rozmiary zespołów DZ do N graczy na zespół
- sv_dz_jointeam_allowed 1: pozwala graczom wybierać własny skład podczas rozgrzewki poprzez dz_jointeam.
- sv_dz_autojointeam 0: wyłącza automatyczne przydzielanie graczy do zespołów, gdy połączą się z serwerem
- dz_clearteams - wyrzuca graczy ze wszystkich zespołów
- dz_shuffle_teams - miesza wszystkich graczy do losowych zespołów
- dz_jointeam N : Join squad #N (0 = żaden, poprawne składy w przedziale 1-9)
- dz_jointeam N : Server admins only — przydziela gracza do konkretnego składu. Nie wymaga sv_dz_jointeam_allowed
- dz_jointeam działa tylko podczas rozgrzewki. Używaj dz_clearteams / sv_dz_autojointeam 0 ostrożnie - wszyscy gracze muszą być przydzieleni do poprawnych zespołów, gdy startuje gra.
+3
comments

Obciążenie Steama po uruchomieniu nowego trybu oraz modelu f2p
Autor: TombStone ● 225 dni temu

Obciążenie Steama po uruchomieniu nowego trybu oraz modelu f2p
+4
comments