Zdjęcie: Valve[MAPY]
- Zoo oraz Abbey są od teraz dostępne w trybie turniejowym (matchmaking)
Zoo:
- wizualne zmiany, by dostosować mapę do aktualnych standardów
- SWAT zastąpiono FBI
- Zmniejszono liczbę rogów/pozycji na B
- Usunięto efekty rozmycia z elementów przymocowanych na ścianie, by uniemożliwić wykorzystywanie błędów smoke'ów
- Wymieniono liście na wnętrzu dolnego środka, by polepszyć widoczność
- Podniesiono sufit w łączniku między respem Terro a midem na A
- Przesunięto wiszącą oponę poza widok
- Zwiększono rozdzielczość infografik
- Usunięto ciało z respa T
- Usunięto niezgodności na części liści
- Naprawiono mniejsze wizualne błędy
Abbey:
- Otwarto niebo na środku, by umożliwić Terro rzucanie granatów z rzeki
- Otwarto niebo na środku, by umożliwić graczom rzucanie granatów z A
- Otwarto niebo na A umożliwiając Terro rzucanie granatów z prawej alejki
- Zastąpiono model okna szerszym w bibliotece (strona Terro środka)
- Dodano blokowanie pocisków w niektórych miejsca, by uniemożliwić penetrację
- Optymalizacja
- Usunięto miejsca, gdzie mogła utknąć bomba
- Włączono niezgodności na modelach okna
- Zmniejszono rozmiar modeli w niektórych miejscach
- Dodano brakujące nakrycia
- Dodano nowe trójwymiarowe niebo
- Usunięto małą górę
- Dodano kolorystyki na mapie
- Dodano budynek na środku
Vertigo:
- Dwukrotnie powiększono drzwi na B ze strony CT
- Poprawiono model dużych jednostek HVAC
- Usunięto widoczność pod jednostkami HVAC
- Ulepszono styl klatki schodowej prowadzącej na B
- Usunięto widoczność z respa T na galerię na B
- Poprawiono styl bombsite'u B
- Rozjaśniono słońce
[RÓŻNE]
- Poprawiono integrację stanu gry skracającą długo nazwy map z warsztatu
- Poprawiono ciągi lokalizacyjne w niektórych językach niepoprawnie wyświetlające cyfry po dziesiętnych
Źródło: Valve