[PANORAMA] HUD: - dodano czerwoną poświatę za paskiem oraz cyframi HP, gdy mamy mało życia - poprawiono pasek pancerza, by nie mrugał, gdy tracisz życie - zdrowie powyżej trzech cyfr od teraz będzie skalowane, by pasowało i nie było ucinane - wyostrzono czas przejścia w HUD-zie wyboru broni, aby zmniejszyć opóźnienie w wyświetlaniu wyposażenia graczy - naprawiono nieznikające granaty z wyboru broni tuż po ich rzuceniu - ulepszono kółka wyrzuconej oraz podłożonej bomby na radarze - poprawiono wyświetlanie gracza zabitego przez ogień na killfeedzie - poprawiono wyświetlanie pieniędzy nad głowami graczy Matchmaking: - Wingman może być zapamiętany, jako ostatnio grany tryb na następny raz, gdy użytkownik zagra online - naprawiono okno akceptacji meczu niezamykające się, gdy gracz wciśnie "Esc" - naprawiono automatyczny wybór drużyny, gdy gracze nie są jeszcze w zespole - poprawiono początek spotkania, by poprawnie przejść ze stanu "oczekiwanie na graczy" do "rozgrzewka" w trybie Wingman - naprawiono informacje pojawiające się na serwerach społeczności dotyczące rangi i poziomu umiejętności Obserwowanie: - poprawiono brak możliwości włączenia panelu gracza obserwatora poprzez wciśnięcie klawisza "drop" (fabrycznie G) - poprawiono sytuację, gdy niepoprawnie wyświetlano fragi na panelach obserwatora - poprawiono ustawienie nazw graczy zawierających znaki Unicode na ekranie obserwatora [RÓŻNE] - poprawiono zawijanie tekstu oraz ucinanie części tekstu, gdy uruchomiony jest język tajski - poprawiono niewidoczne pole wyszukiwarki w wyposażeniu - poprawiono częsty błąd gry w menu zakupów - pozostałe zmiany poprawiające stabilność