Sponsor serwisuEtoto
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#valve
posejdon

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności
Zdjęcie: CS:GO

Programista Valve, John McDonald, odpowiedział na pytania społeczności

Jeden z pracowników Valve, John McDonald, odpowiadał w ostatnim czasie za pośrednictwem Twittera na pytania społeczności dotyczące CS:GO. Oto najciekawsze z nich. Odpowiedź na temat serwerów z tickrate'em 128: Często spotykamy się z tą prośbą. Problem polega jednak na tym, że wielu graczy znalazłoby się w niekorzystnej sytuacji, bo ich sprzęt mógłby nie nadążyć. Musielibyśmy zatem podzielić graczy na segmenty, co wpłynęłoby na dłuższy czas oczekiwania na mecz. Wciąż jednak może być warto to zrobić. Odpowiedź na temat Panorama UI w 2017 roku: Powiedzieliśmy, że skupialiśmy się na tym w 2017 roku i to prawda. Nie chcę podawać konkretnej daty, bo w przypadku niepowodzenia zawiedziemy sporo ludzi. Odpowiedź na temat niestandardowego HUD-u: Nie mamy co do tego planów. Są bardzo trudne do ogarnięcia, by upewnić się, że każdy ma równe szanse. Odpowiedź na temat problemów z odtwarzaniem dem: UI tego nie naprawi, to o czym mówisz wynika z tego, jak CS:GO dekoduje dema. Upraszczając, kiedy przewijasz do tyłu, to odtwarzacz zaczyna od początku i idzie do przodu, do momentu, do którego się cofnąłeś. CS:GO jest stary. Chcielibyśmy naprawić przewijanie dem. Zrobienie tego w taki sposób, by nie uszkodzić każdego istniejącego dema jest delikatną sprawą, więc musimy być ostrożni

+8
Tagi:#valve#csgo#twitter