To dla nas trochę delikatny temat, bo staramy się zorganizować Majora od trzech lat. Nie znamy dokładnego powodu, dlaczego jeszcze nie dostaliśmy żadnego, ale cały czas pracujemy nad naszym produktem i staramy się go rozwijać. Osobiście sądzę, że nasza siła - grupa odbiorców - to jednocześnie nasza słabość. Valve oczywiście bardziej zależy na rynku europejskim i północnoamerykańskim i to jest całkowicie zrozumiałe. Kiedy mają dwie propozycję i muszą wybrać pomiędzy firmą z regionu CIS, a na przykład ELEAGUE z ich telewizją i północnoamerykańskimi odbiorcami, to nigdy nas nie wybiorą. Mimo wszystko, myślę, że musimy pracować ciężej, żeby nasza oferta stała się bardziej interesująca dla Valve. Cały czas mamy nadzieję, że region CIS w końcu dostanie Majora, na którego zasługuje.- Sergey Bidzan, Product Manager Starladdera dla hltv.org