g4skins
Nowe
Najpopularniejsze
Poczekalnia
#malbsMd
TombStone

malbsMd: Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu

malbsMd: Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu

malbsMd: Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu

Szczerze mówiąc, jest to uczucie nie do opisania. Po przypomnieniu sobie wszystkiego, przez co przeszedłem, jest to po prostu szalone do wytłumaczenia. Musiałem nauczyć się dwóch innych języków, najpierw przeprowadzić się do Brazylii, potem do NA, a następnie do Europy. NA to mój region, ale musiałem przenieść się do USA, a potem do Europy. Nigdy nie osiągnąłem tego poczucia awansu na Majora i zdobycia naklejki w grze, co bardzo mnie frustrowało. Widziałem graczy, od których wiedziałem, że jestem lepszy i którzy już zdobyli naklejkę, frustrowało mnie, że zajmowało mi to tak dużo czasu. Czuję się po prostu bardzo dumny. Umieszczenie mojej flagi na Majorze to coś, o czym zawsze marzyłem i w końcu mi się udało.

Źródło: HLTV
+6
#s1mple
TombStone

s1mple ujawnił, że zgłosili Valve duży błąd CS2, który został naprawiony w ciągu kilku godzin

@CS2News_EN

s1mple wezwał opinię publiczną do zwrócenia uwagi na jego posty - przetłumaczyliśmy wszystkie jego wypowiedzi z języka rosyjskiego i przygotowaliśmy wątek 👇

3.3K
64
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (1/4) „Obudziłem się dzisiaj i postanowiłem się czymś podzielić. Po pierwsze, nie wiem, dlaczego Valve wciąż nikomu o tym nie powiedziało, ale dzień przed startem grupy A na europesjkim RMR wysłaliśmy im e-mail. To Magisk znalazł ten błąd. Można było zobaczyć graczy przez dym. Na przykład, na Nuke rzucasz zwykłe dymne - pierwszy, drugi, trzeci - w kierunku secretu. Przez drugi i trzeci dym zawsze mogliśmy widzieć. Im niższa rozdzielczość, tym więcej można było zobaczyć przez dym. Następnej nocy wypuścili aktualizację i naprawili to, nic o tym nie mówiąc. Powiedziałem im, żeby po prostu to ogłosili, powiedzieli, że to Falcons i Magisk to odkryli. Niech im przyznają, że odkryli ten błąd, który był w grze od, nie wiem, sześciu miesięcy, może nawet roku. I jestem ciekaw, czy ktoś inny mógł go wykorzystywać na innych turniejach?”.

360
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (2/4) „Te klipy zostały wysłane do Valve. Nawiasem mówiąc, kiedy zgłosiliśmy błąd w grze, Perfect World poinformowało wszystkich za pośrednictwem WhatsAppa. Jednak żaden z zespołów nawet nie zapytał: „Jaki błąd?” lub „Jak to pozwala widzieć przez dymy?”. Oto jak to działało: na rozdzielczościach takich jak 1024 lub niższych - 1280, a nawet 960 - czasami można było widzieć przez dym. Jednak nie zawsze. Na przykład ja osobiście nie mogłem nic zobaczyć, bez względu na to, jak bardzo się starałem. Ale inni gracze mogli i wysłali pełne klipy do Valve. Co zrobiło Valve? Wprowadzili aktualizację w ciągu pięciu, sześciu, a może dziesięciu godzin. Ciekawi mnie jednak, kto mógł wykorzystać ten błąd. Chcę również poprosić o dowód na to. Najwyraźniej Dupreeh wysłał dowód na to, jak to działało. Istnieją konkretne klipy ze szczegółowymi wyjaśnieniami pokazującymi dokładnie, jak można było widzieć przez dym. Zależało to również od odległości. Na przykład, gdy dymne są rzucane na dwór - pierwszy, drugi i trzeci dymny w kierunku secretu - stoisz przy heavenie lub pod heavenem i możesz zobaczyć modele poruszające się przez dymne, gdy się przesuwają. Kluczem było to, że modele musiały przemieszczać się przez dym, abyś mógł je zobaczyć. Można było nawet śledzić, kiedy ktoś znajdował się w pobliżu dymnych lub przechodził przez nie, a następnie zaczynałeś strzelać”

220
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (3/4) „W tej chwili pytam o to Petera. To on wysłał wiadomość do Valve. Poproszę go o przesłanie mi jej wraz z klipami i wyjaśnieniami, jak wszystko działało. Chcę tylko zrozumieć, dlaczego Valve tego nie ogłosiło, biorąc pod uwagę, że ten błąd był już w grze, co oznacza, że ktoś mógł go wykorzystać na turniejach. Jestem ciekaw kto. Aby się tego dowiedzieć, będziemy musieli pobrać dema i przeanalizować sytuacje. Próbowałem oglądać dema graczy, którzy grają na dworze na Nuke'u, ale nie widziałem w nich żadnej podejrzanej rozgrywki. Niemniej jednak, jak już wspomnieliśmy i jak wspomniał sam Magisk, badał on ten błąd przez dwa tygodnie. Według niego wygląda na to, że nikt inny nie rozgryzł tego exploita. Najciekawsze jest to, że jako zespół zdecydowaliśmy się go zgłosić, aby upewnić się, że nie będzie żadnych problemów podczas turnieju i zachować zasady fair play. Nikt nie wiedział o tym błędzie i nikt nie wspomniał, że to Falcons, a konkretnie Emil „MagiskBoy”, odkrył exploit i dał wszystkim drużynom szansę na uniknięcie takich sytuacji”.

210
4
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (4/4) „Na przykład, nie było to widoczne na wszystkich mapach, ale można było to zobaczyć na Nuke'u. Dymne w kierunku secretu lub te prowadzące do garażu. Z heavenu można było zobaczyć wszystkich przechodzących na shifcie. Na Dust2, z BS-a, można było zobaczyć tych, którzy przechodzili przez catwalka. Z shorta można było zobaczyć tych, którzy wchodzili do A. Znów na Dust2, z samochodu, jeśli jest dymny na początku długiej, można było zobaczyć graczy przesuwających się w kierunku pitu. Na Anubisie, jeśli jest dymny na midzie i ktoś shiftuje się z prawej do lewej, można go zauważyć jako CT z okna. No i są jeszcze Nuke, Anubis i Inferno - nie graliśmy na nich zbyt często. Vertigo również było dość ograniczone. Co jeszcze tam było? Chwila, chłopaki, pozwólcie mi pomyśleć, dajcie mi chwilę. Na Anciencie rzadko można było znaleźć sytuacje, w których można było to wykorzystać. Kluczem jest to, że gracz musi poruszać się na shifcie, a ty musisz znajdować się w dużej odległości od dymu, aby to zadziałało”.

117
0
+7
#donk
TombStone

donk nie ukrywał swoich nerwów

alt
-3
g4skins
#s1mple
TombStone

s1mple ujawnił, że zgłosili Valve duży błąd CS2, który został naprawiony w ciągu kilku godzin

@CS2News_EN

s1mple wezwał opinię publiczną do zwrócenia uwagi na jego posty - przetłumaczyliśmy wszystkie jego wypowiedzi z języka rosyjskiego i przygotowaliśmy wątek 👇

s1mple urged the public to pay attention to his posts — we’ve translated all his statements from Russian and prepared a thread 👇

3.3K
64
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (1/4) „Obudziłem się dzisiaj i postanowiłem się czymś podzielić. Po pierwsze, nie wiem, dlaczego Valve wciąż nikomu o tym nie powiedziało, ale dzień przed startem grupy A na europesjkim RMR wysłaliśmy im e-mail. To Magisk znalazł ten błąd. Można było zobaczyć graczy przez dym. Na przykład, na Nuke rzucasz zwykłe dymne - pierwszy, drugi, trzeci - w kierunku secretu. Przez drugi i trzeci dym zawsze mogliśmy widzieć. Im niższa rozdzielczość, tym więcej można było zobaczyć przez dym. Następnej nocy wypuścili aktualizację i naprawili to, nic o tym nie mówiąc. Powiedziałem im, żeby po prostu to ogłosili, powiedzieli, że to Falcons i Magisk to odkryli. Niech im przyznają, że odkryli ten błąd, który był w grze od, nie wiem, sześciu miesięcy, może nawet roku. I jestem ciekaw, czy ktoś inny mógł go wykorzystywać na innych turniejach?”.

s1mple about the bug found (1/4) "So, I woke up today and decided to share something. First off, I don’t know why Valve still hasn’t told anyone, but a day before the start of Group A at the Europe RMR, we sent them an email. It was Magisk who found this bug. You could see players through smokes. For example, on Nuke, you throw regular smokes—first, second, third—towards Secret. Through the second and third smokes, we could always see. The lower the resolution, the more you could see through the smokes. They pushed an update the very next night and fixed it without saying anything about it. I told them, like, just announce it, say it was the Falcons and Magisk boy who found it. Give them credit for discovering this bug that had been in the game for, I don’t know, six months, maybe even a year. And I’m curious—could someone else have been using it at other tournaments?"

360
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (2/4) „Te klipy zostały wysłane do Valve. Nawiasem mówiąc, kiedy zgłosiliśmy błąd w grze, Perfect World poinformowało wszystkich za pośrednictwem WhatsAppa. Jednak żaden z zespołów nawet nie zapytał: „Jaki błąd?” lub „Jak to pozwala widzieć przez dymy?”. Oto jak to działało: na rozdzielczościach takich jak 1024 lub niższych - 1280, a nawet 960 - czasami można było widzieć przez dym. Jednak nie zawsze. Na przykład ja osobiście nie mogłem nic zobaczyć, bez względu na to, jak bardzo się starałem. Ale inni gracze mogli i wysłali pełne klipy do Valve. Co zrobiło Valve? Wprowadzili aktualizację w ciągu pięciu, sześciu, a może dziesięciu godzin. Ciekawi mnie jednak, kto mógł wykorzystać ten błąd. Chcę również poprosić o dowód na to. Najwyraźniej Dupreeh wysłał dowód na to, jak to działało. Istnieją konkretne klipy ze szczegółowymi wyjaśnieniami pokazującymi dokładnie, jak można było widzieć przez dym. Zależało to również od odległości. Na przykład, gdy dymne są rzucane na dwór - pierwszy, drugi i trzeci dymny w kierunku secretu - stoisz przy heavenie lub pod heavenem i możesz zobaczyć modele poruszające się przez dymne, gdy się przesuwają. Kluczem było to, że modele musiały przemieszczać się przez dym, abyś mógł je zobaczyć. Można było nawet śledzić, kiedy ktoś znajdował się w pobliżu dymnych lub przechodził przez nie, a następnie zaczynałeś strzelać”

s1mple about the bug found (2/4) "These clips were sent to Valve. By the way, when we reported the bug in the game, Perfect World informed everyone via WhatsApp. Yet none of the teams even asked, “What bug?” or “How does it allow you to see through smokes?” Here’s how it worked: on resolutions like 1024 or lower—1280, and even 960—you could sometimes see through smokes. Not always, though. For instance, I personally couldn’t see anything, no matter how much I tried. But other players could, and they sent full clips to Valve. What did Valve do? They rolled out an update within five, six, or maybe ten hours. But what I’m curious about is who might have used this bug. I also want to request proof of that. Apparently, Dupreeh sent proof of how this worked. There are specific clips with detailed explanations showing exactly how you could see through smokes. It also depended on distance. For example, when smokes are thrown at Yard—first, second, and third smokes toward Secret—you’d stand by Heaven or under heaven, and you could see models moving through the smokes while they were shifting. The key was that the models had to be shifting through the smokes for you to see them. You could even track when someone was near the smokes or passing through them, and then you’d start spraying"

220
2
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (3/4) „W tej chwili pytam o to Petera. To on wysłał wiadomość do Valve. Poproszę go o przesłanie mi jej wraz z klipami i wyjaśnieniami, jak wszystko działało. Chcę tylko zrozumieć, dlaczego Valve tego nie ogłosiło, biorąc pod uwagę, że ten błąd był już w grze, co oznacza, że ktoś mógł go wykorzystać na turniejach. Jestem ciekaw kto. Aby się tego dowiedzieć, będziemy musieli pobrać dema i przeanalizować sytuacje. Próbowałem oglądać dema graczy, którzy grają na dworze na Nuke'u, ale nie widziałem w nich żadnej podejrzanej rozgrywki. Niemniej jednak, jak już wspomnieliśmy i jak wspomniał sam Magisk, badał on ten błąd przez dwa tygodnie. Według niego wygląda na to, że nikt inny nie rozgryzł tego exploita. Najciekawsze jest to, że jako zespół zdecydowaliśmy się go zgłosić, aby upewnić się, że nie będzie żadnych problemów podczas turnieju i zachować zasady fair play. Nikt nie wiedział o tym błędzie i nikt nie wspomniał, że to Falcons, a konkretnie Emil „MagiskBoy”, odkrył exploit i dał wszystkim drużynom szansę na uniknięcie takich sytuacji”.

s1mple about the bug found (3/4) "Right now, I'm asking Peter about it. He’s the one who sent the message to Valve. I’ll ask him to forward it to me with the clips and explanations of how everything worked. I just want to understand why Valve didn’t announce it, considering this bug was already in the game, meaning someone could have been using it in tournaments. I’m curious who. To figure this out, we’ll need to download demos and review the situations. I tried watching some demos of players who play Yard on Nuke, but I didn’t see any suspicious gameplay in them. That said, as we discussed, and as Magisk himself mentioned, he studied this bug for two weeks. According to him, it seems like no one else figured out this exploit. The most interesting part is that we as a team decided to report it to ensure there wouldn’t be any issues during the tournament and to maintain fair play. Nobody knew about this bug, and no one mentioned that it was the Falcons, specifically Emil “MagiskBoy,” who discovered the exploit and gave all the teams a chance to avoid these situations"

210
4
@CS2News_EN

s1mple o znalezionym błędzie (4/4) „Na przykład, nie było to widoczne na wszystkich mapach, ale można było to zobaczyć na Nuke'u. Dymne w kierunku secretu lub te prowadzące do garażu. Z heavenu można było zobaczyć wszystkich przechodzących na shifcie. Na Dust2, z BS-a, można było zobaczyć tych, którzy przechodzili przez catwalka. Z shorta można było zobaczyć tych, którzy wchodzili do A. Znów na Dust2, z samochodu, jeśli jest dymny na początku długiej, można było zobaczyć graczy przesuwających się w kierunku pitu. Na Anubisie, jeśli jest dymny na midzie i ktoś shiftuje się z prawej do lewej, można go zauważyć jako CT z okna. No i są jeszcze Nuke, Anubis i Inferno - nie graliśmy na nich zbyt często. Vertigo również było dość ograniczone. Co jeszcze tam było? Chwila, chłopaki, pozwólcie mi pomyśleć, dajcie mi chwilę. Na Anciencie rzadko można było znaleźć sytuacje, w których można było to wykorzystać. Kluczem jest to, że gracz musi poruszać się na shifcie, a ty musisz znajdować się w dużej odległości od dymu, aby to zadziałało”.

s1mple about the bug found (4/4) "For example, it wasn’t visible on all maps, but you could see it on Nuke. Smokes towards Secret or the ones leading to Garage. From Heaven, you could see everyone crossing on shift. On Dust2, from the site, you could see those pushing Catwalk. From Short, you could see those entering A. On Dust2 again, from Car, if there’s a smoke at the start of Long, you could see players shifting towards Pit. On Anubis, if there’s a smoke on Mid and someone is shifting from right to left, you could spot them as CT from the window. Then there’s Nuke, Anubis, and Inferno—we didn’t play those much. Vertigo was also kind of limited. What else was there? Hold on, guys, let me think, give me a moment. On Ancient, it was also rare to find situations where this could be used. The key is that the player must be moving on shift, and you have to be at a long distance from the smoke for it to work"

117
0
+7
Tagi:#s1mple#Falcons#rmr