CS:GO wkrótce się skończy. Grałem przez 8,5 roku, mam 7000 godzin w grze, wydałem 250 tysięcy dolarów na skiny. Nadal nie znam smoke'a do okna na Mirage'u.
n0rb3r7, Virtus.pro: Nie jest gotowy. Muszą naprawić wiele rzeczy, jak movement, opóźnienie związane z wyrzucaniem granatów i serwery. NAF, Liquid: Tapowanie i burstowanie czuje się całkiem nieźle, ale spray jest zepsuty. W ogóle nie można spray'ować, prawie jak w Valorancie. woxic, Eternal Fire: Movement jest płynniejszy w CS:GO. W CS2 czuć to tak, jakbyś nosił 200-kilogramowy worek na plecach. Smoke'i też są inne, można je po prostu rzucić, a zajmują o wiele większą przestrzeń, niż zwykle. floppy, Complexity: Podoba mi się format MR12, mam wrażenie, że dodatkowe rundy w MR15 są bezużyteczne. Jeśli chodzi o screamy, to jeśli drużyna przeciwna spóźni się na nie pięć minut i zrobimy sobie z tego przerwę, to nałoży się to na następnego screama, przez co nie możemy mieć przerwy między nimi.- wypowiedzi czterech graczy dla ESL na temat CS2
Absolutny banger od @ESLPolska - Mistrzostwa Polski od lat potrzebowały zmiany formatu rozgrywek, co prawda wgląd jest tylko w harmonogram ale to już wyglada bardzo fajnie. ☺️